בעיות בהאכלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בהאכלה
    רונית31
    13/03/2011

    שלום,
    ביתי בת 3 חודשים כמעט.
    ניזונה מחלב אם שאוב.הייתה תקופה של 3 שבועות שגם הייתה יניקה ישירה ומאז (גיל 6שבועות) השתנתה מתינוקת שרק אוכלת וישנה בשמחה, לתינוקת ללא מנוחה.
    אמרו לי וזה נראה כמו גזים, אבל מה שמוזר שזה רק הולך ומחמיר והיא כבר בת 3 חודשים אוטוטו(זה אמור לפחות לפי הבנתי).
    הייתי אצל הרופא וספרתי שיש מצבים שאני מביאה את םיית הבקבוק לפיה והיא זזה אחורה ומתפתלת.הוא אמר שאולי זו פטריה והוא לא בטוח.
    ונתן" דקטרין ג'ל", שנתתי לה רק כמה פעמים ספורות כי הרופא לא בטוח ואני לא בטוחה שזו פטריה ולא רוצה לדחוף לה סתם חומרים כימיים.
    בעלי אומר שלדעתו כל הקטע של דחיפת פיית הבקבוק זה גם חלק מגזים ומסערת הרגשות שלה בעת האכילה.
    כל האכלה שלה זה סיוט (בעיקר בלילה ובבוקר).
    אני מודאגת וכואב לי על הבת שלי שהיא כ"כ סובלת ואין לי מה לעשות.
    האם לתת דטקרין ג'ל? איך אדע בוודאות אם זו פטריה?האם יש דרך לנקות את הלשון?(לפי מה שראיתי הלשון לבנה אבל לא שמתי לב לפעצים על השפתיים או בחיך).
    ייתכן שהחלב שלי לא טוב לה ולעבור לתחליף?
    אציין כי הבעייה מתבטאת בהתפתלויות, נענועי ראש מצד לצד, בכי וצווחות, חוסר רצון או בעיי ה לתפוס את פיית הבקבוק
    היא לא מקיאה באופן קבוע.הקיאה מספר פעמים כנראה כי העמסנו יותר מדיי מזון.
    אני אובדת עיצות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בהאכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בהאכלה - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    13/03/2011

    האם לתת דטקרין ג'ל? איך אדע בוודאות אם זו פטריה?
    הייתי ממשיך עם הדקטרין לפיטריה

    האם יש דרך לנקות את הלשון
    יכולים לנקות עם מגבת באמבטיה

    ייתכן שהחלב שלי לא טוב לה ולעבור לתחליף?
    לא. החלב שלך בסדר

    דיברת עם הרפא שלך על ריפלוקס?

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום