מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
התפתחות חדשה
דר גאבר31/03/2011הי דר קוין
מדובר על קומפלבקטר מזה שלושה ימים מטופל ב אזיניל 40 מג ליום וזנטאק 0.33 שלוש פעמים ביום אתמול והיום הדימום הרירי נעלם אך ביציאה שהיתה היום ב 20:36 הופיעה רירית דם כמו שהיה עד קודם התינוק פורץ בבכי והפריחה שהיתה לו כל התקופה התפשטה יותר בפנים וקרקפת העירוי הופסק היום בצהריים, העירוי שקיבל היה I.V. 1/3 STD+0.15% KCL H.L 300ml/24hr* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפתחות חדשה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011נשמע בסדר הטיפול והתהליך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחנוק בן 3 חודשיםד"ר ג'אבר27/03/2011
שלום רב
בשבוע הראשון ללידה אשתי הניקה רגיל אך לא שבע וגם בקושי היו לו יציאות. עברנו ל סימילאק אדוואנס 1 היציאות לא השתפרו אלא כל יציאה היתה מוצקה מלאה רירית "חוטים" ו "מגורענת" ובשלב מאוחר רירית דמית, עזרנו לו רוב הזמן להוציא על ידי גירוי ספינקטרים ,עברנו למטרנה אקסטרא פלוס לכמה ימים ועדיין לא הסתדר היציאות המשיכו להיות ריריות ודמיות באופן מוגבר, פנינו למיון ושוחררנו עם המלצה לעבור ל מטרנה צמחית , מספר היציאות עלו ל 13 יציאות ליום הדימום הרירי לא הפסיק , בממוצע אכל כל 3 שעות 150 מ"ל
חזרנו שוב למיון והוחלט להעבירו לנטרומגין בהשגחת אשפוז בית חולים , חלפו להן 48 שעות והיציאות לא השתפרו להפך נהיו יותר רירי ודמי
בדיקות שבוצעו עד כה.
דם סמוי - חיובי
ספירה וכימיה - תקין
תרבית צואה - טרם התקבלה תוצאה
חום - אין
כיצד מקרה כזה יאובחן לחשד של דזינטריה או רגישות לחלב ?
למה לא "ממהרים" לבצע צילום או US - הדמיה למעיים ?
למה לא מערבים גסטרואנטרולוג ילדים ?
לפני סבל ההורים התינוק הוא זה שסובל יותר..
אשמח לקבל ייעוץ משני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחנוק בן 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/03/2011אם אתה באישפוז רב השאילות האילו אמורים להיות לצוות שמה
כיצד מקרה כזה יאובחן לחשד של דזינטריה או רגישות לחלב ?
צריכים לשלח לפחות 3 דגימות צואה למעבדה לתרבית+ קמפלןבקטור+ קולי + תפילים
הייתי נשאר עם הנןוטרמגן לפחות שבוע לראות עאם יש שיפור
למה לא "ממהרים" לבצע צילום או US - הדמיה למעיים ?
הייתי ממליץ על אולטרסאנד של המעיים
למה לא מערבים גסטרואנטרולוג ילדים ?
הייתי מערב אותם
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד
דר גאבר29/03/2011דר קיווין כלהכבוד לך בלחיצת כפתור מחשב מבלי שתבדוק פיסית את התינוק גרמת לצוות לחשוב נט רפואת ילדים
לאחר סבל ועינוי גילו את יבשת אמריקה כן התינוק סובל מחיידק זה
מה הטיפול היעיל ביותר ומתי מצפים לשיפור ומה עם כלכלת החלב פרנ המפורסמת
האם נחזור להניק אותו סימילאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/03/2011איזה חיידק בדיוק?
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
