תפרחת חיתולים חמורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפרחת חיתולים חמורה
    רוני
    28/04/2011

    כבר חודש הבת שלי בת השנה וחצי סובלת מתפרחת חיתולים חמורה מאוד עד כדי כך שהפצעים שלה מדממים. לא ברור לי כיצד זה קורה ומדוע זה לא עובר: אני מחליפה לה חיתול כל שעתיים, שוטפת לה את הטוסיק עם מים ולא במגבונים, מורחת לה משחות טובות ויקרות כמו ולדה ואנטיול.
    רופא הילדים נתן לי מספר משחות עם אנטיביוטיקה ונגד פטריות אבל שום משחה לא עזרה למרות שמרחנו בהתמדה.
    היום הרופא אמר לנו לתת לה להיות 4 ימים עם חיתולי בד ולא עם חיתול חד פעמי. אני מבולבלת מכיוון שקראתי קצת מאמרים שנכתבו ע"י רופאים באינטרנט והם טוענים שחיתול בד לא יותר טוב ולפעמים גם יותר מזיק מחיתול חד פעמי מכיוון שהספיגה של החיתול החד פעמי היא טובה הרבה יותר מהספיגה של חיתול הבד. אני לא יודעת מה לעשות השכבתי את בתי לישון עם חיתול טטרה של פעם... מעל זה תחתוני בד. האם אני עושה לך נזק?
    מה עמדתך? אני נואשת והבת שלי סובלת מכאבים עזים ובוכה כל היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפרחת חיתולים חמורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפרחת חיתולים חמורה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    29/04/2011

    עיקר הטיפול הוא אוורור, אוורור, ואוורור,
    כלומר כמה שיותר זמן ללא חיתול,
    כאשר עם חיתול החלפות רבות ככל האפשר,
    ואז כל החלפה משחת דסיטין או בייבי פסטה
    ופעמיים ביום משחת דרמקומבין.
    אין כשלונות,
    ושוב אוורור, אוורור, אוורור
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום