פורום מחלות עור, מחלות עור ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלבקת כתסמין של HIV
    שלום
    30/07/2014

    חברה שלי יצאו לה כמה פצעים בגב התחתון שלא כואב ולא שורף רק שנוגעים ומגרדים זה קצת שורף .. היום היא ביקרה אצל רופא עור הוא אמר שהבחנה שלו זה הרפס שלבקת חוגרת . שאלתי אותו אם הוא ממליץ על בדיקות דם והוא אמר שלא ונתן טיפול במשחה . השאלה שלי אם זה יכול להוות תסמין לhiv ואם כן איך זה מופיע ומתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלבקת כתסמין של HIV

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לציין

    שלום
    30/07/2014

    כי לפני כמה חודשים אבחנו אצלה פטריית קנדידס אלביינה בנרתיק..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה

    שלום
    30/07/2014

    האם האבחון נכון ?. המיקום בגב התחתון בצד ימין ממש ניראה פצעים קטנים


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד
    א
    24/07/2014

    שלום,אני גבר בתחילת שנות החמישים
    יש לי תחושות גירוד חזקות בעיקר בשות בין ערבים (לא יודע האם זה קשור ) ברגל התחתונה בשוק בחלק התחתון
    אשמח לסיוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    27/07/2014

    rראה תשובתי בפורום השני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים מוזרים במצח
    גיא
    23/07/2014

    שלום,
    אני בן 23, לא סובל מבעיות עור כרוניות כלשהן.
    לפני כשנה הופיעו לי כ-4 פצעים קטנים על המצח. הפצעים נראים אדומים-לבנים, לא מוגלתיים, ולא נעלמים/מתחלפים או מתרפאים ומתחדשים - פשוט פצעים "קבועים". רופא עור נתן לי משחה בשם Ret-Avit שלא עזרה.
    כעת אני שם לב שלפחות 5-6 פצעים נוספים הופיעו באותו אזור בשבועות האחרונים, ממש אותם פצעים.
    - האם מדובר במשהו מוכר?
    - האם זה עשוי להתפשט?
    - אילו בדיקות מומלץ לבצע?
    - האם שריפה עם חנקן עשויה להשאיר צלקת?

    מצרף תמונה של הפצעים.
    תודה רבה,
    גיא.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים מוזרים במצח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לך מולוסקום

    נעמה
    23/07/2014

    אלה יבלות וירליות שנקראות מולוסקום.
    מזל שלא צרבת בחנקן כי היית נשאר עם צלקות של ממש ובנוסף הוירוס היה
    מתרבה עקב הצריבה לאזורים נוספים.

    יש משחה מדהימה שמחסלת מולוסוסקום אנחנו השתמשנו בזה לילד שלי
    תחפש בגוגל את האתר של המטפל.

    חפש , מולוסקום רמי מור

    בהצלחה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל...

    גיא
    24/07/2014

    במבט קטן אחורה בפורום אני רואה עשרות תגובות בשמות שונים שאומרות "יש לך מולוסקום, תחפש בגוגל 'מולוסקום" ותגיע לאתר של הטיפול היחידי שקיים"...

    בקיצור, אני אחכה קודם לתשובת הרופא.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים מוזרים במצח - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    27/07/2014

    אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש והשחרה בבית השחי
    רוני
    21/07/2014

    שלום רב.,אני בת 30 בהיריון שבוע 28. בחודש האחרון הבחנתי ביובש ובהשחרה בבית השחי שלי (היובש מתבטא בכתם שחור). לצערי זו אינה פעם ראשונה שיש לי יובש בבית השחי. גם לפני ההיריון הייתי סובלת מתקופות של יובש. חשוב לי לציין שהיובש אינו מלווה בגירוי או גירוד- פשוט יבש ויש גם כתם\ היובש בצבע שחור. מה יכול לגרום לכך?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש והשחרה בבית השחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש והשחרה בבית השחי - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    27/07/2014

    בין השאר ההריון, רגישות לתכשירים קוסמטים.
    בכל מקרה לגשת לרופא עור לאבחון וטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע דמוי כוויה
    קורין
    18/07/2014

    בוקר טוב , הופיע לי פצע בירך לפננ כשבוע לא מגרד, ישבתי שזה עקיצה ושזה יעבור אל לצערי לא עבר. מי מה לדעתך זה נגרם ואיך ניתן לרפא ???? הפצע לא גדל ולא קטן אל נראה כוויה . תודה קורין


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע דמוי כוויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע דמוי כוויה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    27/07/2014

    גשי לרופא עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריאזיס רוזאה
    לי
    14/07/2014

    שלום
    לפני כשלושה שבועות הייתי אצל רופא עור לאחר שהתפשטה לי פריחה אדומה בבטן ובגב,
    רופא העור אמר שמדובר בפטריאזיס רוזאה ולאחר שקראתי באינטרנט אכן הסימפטומים תאמו..זה התחיל מנגע בודד ולאחר כמה ימים המון נגעים..
    הפצעים מתחילים להתייבש אך משום מה כל יום תופס אותי גרד לא נורמלי ולאחר הגירוד,גם אם לפני כן לא הופיע שם כלום, העור מתחיל להתנפח בצורה של נקודות נפוחות כמו יתושים גדולים ולאחר מכן זה יורד..
    האם זה מתאים לפטריאזיס רוזאה או שכדאי ללכת ולבדוק שמה מדובר במשהו אחר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריאזיס רוזאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריאזיס רוזאה טיפול

    עינת
    14/07/2014

    היי
    זו צורה של פיטריאזיס רוזאה גם לי היה סיפור דומה
    עצם הגרד מעידה שזה פעיל .
    אל תסמכי על רופא עור (אין להם תרופות לכלום )
    תכנסי בגוגל לאתר של רמי מור טיפול מדהים ברמה עולמית לפיטריאזיס רוזאה בתוך פחות משבוע הכל נעלם לי בטיפול הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להבין מה קורה איתי
    מישהי
    11/07/2014

    מתנצלת על האורך ועל הצגת נתונים שאולי לא קשורים אחד בשני
    אולי בתמונה הכוללת מישהו יצליח להבין אם יש קשר בין הסימפטומים ולהגיע לסוג של אבחנה או השערה
    בטיפשותי ביצעתי יחסי מין לא מוגנים לפני שמונה חודשים עם בחור מפוקפק
    מספר ימים לאחר המגע מיני איתו התחלתי להרגיש כאבים לא רגילים או מוכרים באזור בטן תחתונה (המשולש, או אזור המפשעות) הכאב הוא כאב שורף /לוחץ שמקרין לעיתים לגב. בנוסף לכאב ישנה הפרשה מהנרתיק חריגה, שכל פעם אני רואה כתם נוסף שלה. כמו לכלוך התחתונים בכתמים לבנים שאם אני מנסה לגרד אותם הם כמו גיר - לא קוטג'
    כמו כן ביצעתי מספר בדיקות גניקולוגיות בהם האולטרסאונד יצא תקין
    ביצעתי בדיקת דם למחלות מין בהם התגלה
    HSV 2 IGG NEGETIVE
    HSV 1+2 IGM POSITIVE על אף שאין לי שום פצע גלוים לעין או כאב שמעיד על פצע לא באיבר מין ולא בפה - הבחור ביצע את הבדיקה וגם הIGG שלו שלילי. אין פירוט על הIGM שלו
    האם בוודאות מדובר בהרפס גניטלי?
    המשכתי את הבדיקות בבדיקת PCR לזיבה, טריכונמאס, קלמדיה 2 סוגי מיקרופלסמה ו2 סוגי אוראופלסמה
    הכל שלילי מלבד האורופלסמה פרבום , הבנתי שזו לא מחלת מין נכון? בכל מקרה קיבלתי אופלודקס לשבוע שלא עזר בכלום.
    כמו כן בדיקת נוכחות HPV יצאה חיובית לזן 35
    מבדיקה ויזואלית של רופאת עור וגניקולוג לא נמצאו קונדילמות גלויות לעין רגילה
    אבל אני הבחנתי בשפתיים הפנימיות שיש להן סוג של שינוי צורהחדה ככל שמתקרבים לאזור העליון אך הצורה משתנה באופן די סימטרי בשתי צידי השפתיים. האם זה נשמע כמו צורה נורמלית של השפתיים הפנימיות או שזה יכול להיות קונדילומה? (כמובן לא אבחנה אלא רק השערה לפי התיאור)
    כמו גם לפני שבוע וחצי שמתי לב לפצע שהגיעה עם בליטה בחך העליון של הפה שהשאיר אחריו בליטה שקצת ירדה אך מנגיעה והשוואה לצד השני של החך נראת כשונה וגם בחך התחתן כמו שליטה קטנטנה שאני נורא חושדת שמדובר בקונדילמות (ברופא אף אוזן גרון לא מבחין במשהו חריג לטענתו- אך שלח אותי לבדיקה אצל מומחה פה ולסת)
    - וזה נוגע יותר לתחום העור- עניין ההופפעת נקודות אדומות מתחת לעור שכל פעם מופיעות וחוזרות. נעלמות בזמן לחיצה וחוזרות לאחר הפסקת הלחיצה. כמו גן לפני כשבוע הופיע לי כמו נקודות אדומות על העור שיכולות להתפרש כעקיצה אבל אני יודעת בוודאות שמדובר במשהו שהעור בעצמו מייצר. ו2 יבלות קטנטנות שגם מתחילות להעלם אחת על הפנים ואחת על גב כף היד.
    האם הנגעים על העור והסוג של פריחה הזו יכולים להתקשר איכשהו לHPV?
    עשיתי בדיקות דם שבהם התאים הלבנים היו בערך הנורמה אבל גבוהים 9.
    כדוריות דם אדומות גבוהים מהנורה במקצת וMPV חורג (גבוה) מהנורמה
    מה זה אומר והאם מישהו מצליח לעשות הקשר בין כל הממצאים האלה?
    אני ממש מייואשת במיוחד בגלל העובדה שיש לי כאבים חזקים ומוזרים בבטן תחתונה כבר שמונה חודשים והפרשות שלא מגיבות לכל טיפול של קנדידה או דלקת?
    נשללה קנדידה. עזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קונדילמות

    מישהי
    11/07/2014

    שאולי נמצאות בתוך הנרתיק יכולות לגרום לכאבים מהסוג הזה או להפרשות?

    נשלחתי לקלפוסקופיה שבוע הבא.. אני נורא מודאגת :/

    כל השערה או מחשבה על הקשר בנתונים יכולה לעזור לי

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במבט מהצד

    שרון
    13/07/2014

    לי בזמנו היתה פריחה על העור ופצעים בפה ששום בדיקה קונבציונלית
    לא הצליחה לתת הסבר ובטח לו טיפול.
    למזלי יש גוגל וכך הגעתי לטיפול שמיוחד נגד וירוסים ונקרא אקטימור
    זה תכשיר צמחי ברמה עולמית ועוגן ההצלה שמחק לי את הבעיה אחרת הייתי תקועה איתה עוד שנים רבות.

    תחפשי בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה

    זה האתר.
    בגדול זה מיועד למחלת הנשיקה אבל מחסל המון זיהומים ווירוסים אחרים שאיש לא יודע להסביר.
    שווה לך כי אין לך מה להפסיד כשאני יודעת בוודאות שרפואה קונבציונלית
    לא מרפאת מחלות לצערינו.

    בהצלחה לך , שרון (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים בפנים לבן 3
    נירה
    01/07/2014

    שלום,
    לבני בן ה- 3 נוצר פצע באוזן עם שלפוחיות ובהתחלה גם הפרשה. פצע זהה גם באף. ליד האוזן נוצרו עוד פצעונים קטנים והבחנתי באחד נוסף כזה גם בעורף.
    שמתי משחה אנטיביוטית מספר ימים (סינטומיצין 3%) בלא הועיל עברנו אתמול לתיאורלון בעצת רופא ילדים.
    השאלה שלי היא מה זה הפצעים האלה האם זהו הטיפול הנכון.
    צרפתי תמונה של האוזן. יש לי גם צילום של האף אבל אפשר להעלות כאן רק תמונה אחת....

    תודה רבה
    נירה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים בפנים לבן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה תמונה של האף

    נירה
    01/07/2014


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים בפנים לבן 3 - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/07/2014

    ייתכן ומדובר בהרפס אולם קשה לאבחן ע״פ צילום. אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה אדומה
    אמא
    29/06/2014

    שלום,
    היום הופיעה לי בקצה הרגל (לפני הקרסול), בשתי הרגליים, מן פריחה אדומה (מצורפת תמונה).
    אני מאוד מאוד מודאגת. עד שאלך לרופא אשמח לחוות דעתכם שאולי תרגיע אותי מעט.
    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה אדומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה אדומה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/07/2014

    ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף, מזה??
    אורi
    29/06/2014

    שלום לפני כמה חודשים היה לי סימן אדום על העור במותן וחשבתי שזו מכה ושכחתי מזה
    בחודש האחרון שמתי לב שלא רק שזה עדיין שם זה התפרש ונוצר גם במותן השניה ובבתי השחי
    לא מדובר בנקודת חן או גדילה אחרת על העור אלה ההרגשה של זה היא כמו צלקת כשנוגעים באזור זה כאילו משהו חסר שם בעור\בשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף, מזה??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף, מזה?? - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/07/2014

    ראת תשובתי בפורום השני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים לבנים בפנים
    שרית
    29/06/2014

    שלום רב,
    בני בן ה-6 יצאו כתמים לבנים בפנים,
    ברצוני לברר ממה זה נובע? ואיזה טיפול יכולים לתת לכתמים הלבנים?
    בכל זאת זה בפנים וממש לא נעים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתמים לבנים בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים לבנים בפנים - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/07/2014

    אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטראיזיס רוזאה
    דלית
    27/06/2014

    השבוע הייתי אצל רופא עור שאמר שיש לי פיטריאזיס רוזאה כרגי יש לי רק ברגליים וקצת מתח לגב תחתון וגירוי בקרקפת האם זה חייב להתפשט האם יש כאלה שהמחלה מתקבלת אצלהם קל יותר והאם זה יכול לנבוע מלחץ וחרדה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיטראיזיס רוזאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריאזיס רוזאה יש טיפול מדהים

    דנה
    27/06/2014

    היי דלית
    ענתי לך גם בפורום אחר אני רק מדברת מנסיון אישי.

    כמה עיצות מנסיון כי אצלי הפריחה היתה ב 80% מהגוף ונמשכה כ 5.5 חודשים.

    א.לא להחשף לשמש - ישארו לך כתמים חומים על העור זה פיגמתציות שלא יוצאים מהם.

    ב.לא למרוח משחות עם סטרואידים זה רק יעשה לך רע.

    ג.זה לא מלחץ אלא מאיזה וירוס שנוחת משום מקום.

    ד.תחפשי בגוגל - פיטריאזיס רוזאה יש טיפול שמעלים אותה בפחות משבוע - מרופא עור לא יצא לך כלום וחבל על הזמן שלך.

    אם את כבר מחפשת תחפשי את האתר של רמי מור זה הטיפול שלו והוא אשר מעלים את הפריחה בצורה מדהימה, לרופא עור אין כלום..אבל כלום..אל תאמיני להם הם מדברים מרגשי נחיתות כשהם אומרים שזה חולף לבד.
    אצלי זה היה 5.5 חודשים של סבל עד שהגעתי לרמי שהטיפול שלו מחק את הפריחה .

    בהצלחה
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטראיזיס רוזאה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/07/2014

    לא ברור הגורם. יכול בהחלט להתפשט יותר אולם בגדול התופעה חולפת לאחר כחודש ללא שיירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריאזיס רוזאה לא עוברת אחרי חודש

    רוית
    03/07/2014

    נפגשתי עם דר' יוסי שירי - רופא עור מומחה שמכיר את אבא שלי
    והוא אמר לי במפורש כי פיטריאזיס רוזאה נמשכת בן 3 - 6 חודשים.

    שאלתי אותו , מדוע הרופאים אומרים שהיא נמשכת רק חודש ?

    הוא השיב לי שהם הרופאים יודעים שזה לא נכון אבל הם חייבים להרגיע את החולה
    שגם לא יציף את המרפאה בביקורים חוזרים כדי לשמוע מהם את אותה תשובה

    " אין לנו ברפואת עור תרופה לפיטריאזיס רוזאה "

    דר שירי כתב בזמנו את האמת בכללה שאין להם בכלל תרופות לכל מחלות העור


    מחבר:דר' שירי

    תאריך:2/8/2006

    שעה:00:45

    לצערי עם כל ההתקדמות ברפואה לרוב בעיות העור אין לנו מענה תרופתי הולם ואין תרופות פלא גם בנושא ויטיליגו.

    דר' שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת כרונית וחריפה בדרמיס העליון
    רחל
    25/06/2014

    שלום רב,

    אני מתגרדת כבר 5 שנים רק בגפיים וטרם מצאו מה הבעיה.
    קיבלתי כעת תשובה לביופסיה שעשו לי מאחד מהפצעים שעל עורי:


    "קטע עור עם התכייבות (EXCORUATION) ודלקת כרונית וחריפה בדרמיס העליון."

    עד שיהיה לי תור לרופא עור יעבור לפחות חודש.

    למרות ש"סחבתי " את זה חמש שנים הייתי רוצה להיפטר מזה מיד.

    מה עושים לפחות בארבע ימים הקרובים, עד התור לרופאה הכללית?

    תודה,

    רחל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • excoriation- תיקון

    רחל
    25/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס
    מישהי
    22/06/2014

    אין לי מושג מה קורה איתי אולי מישהו יצליח לשפוך קצת אור ...
    לדעתי הכל התחיל מקיום יחסי מין לא מוגנים באופן חד פעמי עם בחור שאני לא סומכת עליו. מאז היו לי כאבים כרוניים לסירוגין בטן תחתונה והפרשות צהובות לא שגרתיות אך ללא ריח מהנרתיק. עשיתי בדיקות תרבית הפרשה / שתן בדיקות דם כלליות הכל יצא תקין לא מדובר בבעיה גניקולוגית. עד שהחלטתי לעשות בדיקות דם למחלות מין . בבדיקות דם יצא herpes 1+2 igm חיובי 1.15 על אף שאין לי פצעים באיבר המין.
    מה שכן הכאב בטן תחתונה מקרין לגב התחתון ועכשיו יש לי כאבים כרוניים בגב התחתון כאב כמו שורף לוחץ שגם לאחר משכך כאבים הכאב קיים. ובנוסף יש לי הופעה של נקודות אדומות על העור בכל מני אזורים בגוף ברגליים בידיים במותן הן לא מתפתחות בנתיים לפצעים אבל אני כן שמה לב לעוד אחד פה ושם. בנוסף שמתי לב שברגעי לחץ יש לי סוג של פריחה בחזה אדמומיות כזו שנעלמת תוך כמה זמן
    חשוב לציין שהכאב בגב התחתון לא מפסיק לרגע!
    כמה שאלות :
    1. האם יכול להיות שמדובר בהרפס זוסטר גם בגילי ? בת 25
    2. האם יש קשר בין הרפס גניטלי להרפס זוסטר ?
    3. האם יש קשר בין הפרשות לא תקינות מהנרתיק להרפס גניטלי או האפס זוסטר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס עיצה חשובה

    ענת
    24/06/2014

    עיצה קריטית עבורך.
    חפשי בגוגל - רמי מור מחלות עור
    תבקשי ממנו טיפול להרפס וגינלי תבקשי טיפול פנימי בהדגשה טיפול פנימי.
    תקבלי ממנו תכשיר צמחי ברמה עולמית נגד הרפס ושלבקת חוגרת
    התכשיר הזה במקור נועד למחלה וירלית אחרת ( מחלת הנשיקה - באתר שלו )
    והוא מחסל את וירוס ההרפס בצורה שלא תאמן.
    תבקשי גם משחה להרפס יש לו דברים שבחיים לא יהיו לרופא עור.
    אני עם סיפור של הרפס וגינלי ותדירות של התקפים שכמעט שגעה אותי
    אחרי הטיפול שלו יש לי שקט שמקווה שלא יגמר.
    את חייבת לעצמייך את הטיפול הזה מרופא קונבציונלי לא נרפאים ממחלות פשוטות ובטח לא מכאלה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז מסתבר שהבחור שאני חוששת ממנו

    מישהי
    24/06/2014

    עשה את בדיקה ויש לו שלילי
    הייתי עם 2 אחריו שנכון אי אפשר לדעת אבל קשה חי להאמין שהדבקתי מהם
    כמו כן הכאבים שאני חשה התחילו מייד אירי הבחור שחשדתי בו מלכתחילה שאין לו הרפס
    יש חוסר תיאום עם הדברים שמתרחשים
    כי אם כך כואב לי ויש לי הפרשות לא תקינות עוד לפני שנדבקתי
    כמו גם שאין לי שום פצעים באיבר מין שיכולים להעיד על הרפס
    עשיתי את הבדיקה שמצאה נוגדנים כדי להבין מאיפה הכאבים וההפרשות הלא תקינות שהתחילו לפני כנראה ההדבקות בהרפס

    אין לי מושג מה קורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת לוואי למינוצקלין
    or
    20/06/2014

    שלום, אני בן 24, בריא וללא רגישויות ידועות.
    לפני שבועיים התחלתי ליטול מינוציקלין פעמיים ביום, לטיפול באקנה.
    לפני שבוע שמתי לב ש 5-10 אחרי הנטילה, מופיעה הרגשת מציקה מגרון. כאילו משהוא תקוע לי בבסיס הלוע\בגרון. ובליעה של רוק ממש מציקה.
    אין תופעות לוואי אחרות, ואיני נוטל תרופות אחרות.

    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעת לוואי למינוצקלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני סבלתי

    חנה
    25/06/2014

    נטלתי מינוציקלין נגד אקנה בצעירותי וסבלתי מפריחה חמורה בזרועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום