פורום מחלות עור, מחלות עור ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרד בפין
    אפי
    29/09/2014

    לפני כשבועיים החלו להופיע נקודות בודדות ומגרדות על ראש הפין, וזה היה נראה כעקיצת יתוש.
    בימים האחרונים החל גירוד מאסיבי ביותר בהתקפים (מידי כמה שעות), התרבות כתמים אדומים (מעין פריחה), וכן אודם נפיחות וגרד מאסיבי בערלה.
    ללא כאב, גם לא בהטלת שתן. ללא צריבה (למעט בעקבות ריבוי הגירוד...). ללא הפרשות מוגלתיות (עור הפין יבש).

    תוכלו לעזור לי להבין מה זה...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרד בפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד בפין

    דן
    01/10/2014

    אני רוצה לקוות שלא תמרח שם משחה על בסיס סטרואידי כי אתה צפוי להחמרה במצב עד כדי אי שליטה בו.
    משחה סטרואידית זה מה שיש לרופא עור לתת לך.

    יש משחה אחרת אבל לא בקופת חולים שעוה פלאים בדלקות עור וגרד.

    חפש בגוגל - קרם פסורליט

    זה אתר מחלות עור .

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונדילומות
    דודי
    05/09/2014

    דר שלום! אני עברתי לפני כחצי שנה ניתוח לכריתת "פוליפים" מתוך פי הטבעת. מבדיקת מעבדה מדובר בקונדילומות. המקום קצת הסתבך מאז בגלל התפרים ונוצרה פיסטולה.. לאחר ניתוח פיסטולה בביקורת נאמר לי שישנם בליטות קטנות על פי הטבעת וככל הנראה אלו קונדילומות וישנה קונדילומה שצמחה על הצלקת של הפיסטולה כלפי פנים לפי הטבעת. נקבע לי תור לעוד ניתוח צריבה לקונדילומות.
    דר אני נואש! מחפש פתרון לקונדילומות מחוץ לפי הטבעת ואם אפשר גם לפנים מבלי סבל של ניתוח וכאבים. אני בן27 ועברתי מספיק בסל עם הנושא הזה.
    האם מומלץ ללכת ללייזר? האם לרופא עור לחנקן? בבקשה האם יש פיתרון לזה? מפחד לעבור ניתוח ולסבול שוב ובטח שלהפסיד ימי עבוגה.
    הבנתי שאתה ממליץ על משחה בשם קרם קונדרמה האם זה יעיל? באמת יעביר תקונדילומה כמו פעילות של חנקן? אם כן מדוע השם לא מוכר?
    אפשרי להשתמש בה מחוץ לםי הטבעת?
    אגב ישנם עדיין הפרשות מפי הטבעת מכיוון שהניתוח פיסטולה כנראה עדיין לא לגמרי החלים והרופא שלי אמר שיכול להיות שהקונדילומה עצמה מפרישה האם זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונדילומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה בחום

    שירה
    10/09/2014

    קונדרמה היא משחה מאד טובה לקונדילומה
    מדברת מנסיון אישי על 4 יבלות שחוסלו במשחה הזו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר שרגא

    אילנית
    12/09/2014

    דר שרגא זה הרופא הכי תותח בתל אביב הוא מומחה למחלות מין. הוא אומנם יקר מאווד אבל זאת מחלה שקשה מאוד לטפל בא ורופאים רגילים של קופות חולים לא עוזרים אומרת לך מניסיון שום משחות ושום דבר.. הם רק עושים יותר נזק אני הלכתי אליו והוא טיפל בי וזה ברוך השם עבר וגם חוסנתי אחרי זה. זה נגיף שיושב בגוף ומתפשט תטפלי בזה מהר זה יכול לגרום למחלות אחרות קשות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתקרב לדר שרגא וכסלר

    תומר
    13/09/2014

    מי שנתן את העיצה לבי שרגע וכסלר הוא מטעה בכוונה.
    הוא עושה לייזר בעלויות אדירות והוא אנטיפט בהתנהגות שלו.
    ומה שחשוב שהוא מסתיר מכם , ההסרה בלייזר מכפילה את היבלות
    ולא מעלימה אותם ( מעלימה רק ראת הגבשושית שלהם לא את הוירוס שממשיך להיות יצרן יבלות חדשות .
    חבל על אלפי שקלים שתלשמו לשרגא וכסל שמאד אוהב כסף והרבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 5
    ליאור
    28/08/2014

    שלום לאחר ביקור אצל רופא עור הובחן :
    "פריחה פיגמנטרית עם צורות משונות
    בגב יד ימין 1 סנ
    בירך ימין
    במחשוף
    היה אדום עם שלפוחיות בהתחלה
    לדעתי קשור למגע עם צמח (הכי שכיח תאנים או מנגו")

    דיון ותוכנית : קרם הגנה כל 3-4 שעות להגנה מפני השמש.

    אני לא מצליחה להבין למה אין הבחנה סופית ? איך אפשר לדעת למה הילדה רגישה?
    זה נורא מתסכל שאין שום דבר למריחה ואי אפשר להאץ את קצב ההתגדלות חזרה של העור. יש לה כתמים במקומות שונים בגוף , בפרק היד זה נראה ממש לא טוב לדעתי .. היום היא גירדה וממש רואים עור חשוף. מרחתי לה קצת יוד ומשחת עינים 3% וחבשתי קצת כי זה שורף לה והמקום בעייתי מאוד..
    מה עושים ? איך ייתכן שאין פתרון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכל מחלות העור אין תרופות לריפוי

    דנה
    02/09/2014

    איך יתכן שאין פתרון את שואלת ?
    זו שאלה נאיבית.
    לרופא עור אין תרופות לריפוי מחלות עור ויש עשרות ומאות כאלה.
    אין פתרון לשום אקזמה, לא לסבוריאה, לא לדלקות עור , לא ליבלות , לא לפסוריאזיס , לא לפריחות אלרגיות....ועוד ועוד לא בא לי להמשיך לפרט.

    אז לבעיה לא שגרתית כמו שלך את מצפה לפתרון.

    יש פריירים שחושבים שפנייה לרופא פרטי תביא להם תרופה שהרופא בקופת חולים לא סיפק להם.
    הם שוכחים שהרופא הפרטי עובד בבקרים בקופת חולים בעצמו.
    חבל על הכסף ובעיקר על הציפיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם תחתונים עלולים לגרום לגירוי?
    אני
    21/08/2014

    לאחרונה יש לי גירוי באזור המפשעה..בימים האחרונים אני משתמשת בג'ל הרגעה של פמינה שמאוד מרגיע את האזור..
    חברה שלי אומרת שאולי אני צריכה להשתמש רק בתחתוני כותנה בשביל לא לצור גירוי בעור
    האם זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם תחתונים עלולים לגרום לגירוי? - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    לגירוי במפשעות, במיוחד בחודשי הקיץ החמים, סיבות שונות - כולל זיהום פטרתי, רגישות מקומית לחומר אלרגוגני מסוים וכו׳ כדאי לגשת לרופא עור מומחה לאבחון מדויק. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על האשכים
    אני
    21/08/2014

    שלום פרופסור,
    יש לי 2 נקודות על האשכים לא יודע כמה זמן. אני חושב שדי הרבה , אך אינני יכול להיות בטוח.. הן נמצאות על האשכים ..
    אין כאבים או משהו בסגנון אך גם אינן בולטות.. מידי פעמים לעיתים רחוקות מרגיש כמין זרמים באשכים.
    צירפתי תמונה, כדי לצלמה מתחתי את העור.. אם זה משנה
    מה דעתך?
    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודות על האשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על האשכים - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    ראה את ההתייחסות לפנייתך הקודמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים לא כואבים על הפין
    רוני
    19/08/2014

    שלום,

    פתאום הופיעו לי פצעים על גבי איבר המין. שני פצעונים כאלה שנראים כמו חצ'קונים. העניין הוא שעבר זמן מה והם לא עברו.

    הם לא כואבים וגם לא גדלו או קטנו.

    קיימתי יחסי מין מוגנים בלבד (פרט לאוראלי).

    ניסיתי לקבוע תור לרופא עור אבל יש להם תורים רק לסוף חודש ספטמבר (הכי טוב כללית).

    אני רוצה לציין שתי דברים:
    1. אני מאונן יחסית הרבה - לכן חשבתי שאולי מדובר באיזה שפשוף..
    2.היות וצומחות לי שיערות על איבר המין, אני מורט אותן עם פינצטה. הפצעים האלו מופיעים בדיוק באיזור הזה.

    מה זה יכול להיות? והאם עליי להיות מודאג?

    צירפתי תמונה
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים לא כואבים על הפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים על הפין - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    עליך לגשת לבדיקה ואבחון - כדי לשלול אפשרות של מחלה זיהומית. פנה בהקדם לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים על הפין - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    עליך לגשת לבדיקה ואבחון - כדי לשלול אפשרות של מחלה זיהומית. פנה בהקדם לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים שנראים כמו חצ'קונים על הפין
    רוני
    19/08/2014

    שלום,

    פתאום הופיעו לי פצעים על גבי איבר המין. שני פצעונים כאלה שנראים כמו חצ'קונים. העניין הוא שעבר זמן מה והם לא עברו.

    הם לא כואבים וגם לא גדלו או קטנו.

    קיימתי יחסי מין מוגנים בלבד (פרט לאוראלי).

    ניסיתי לקבוע תור לרופא עור אבל יש להם תורים רק לסוף חודש ספטמבר (הכי טוב כללית).

    אני רוצה לציין שתי דברים:
    1. אני מאונן יחסית הרבה - לכן חשבתי שאולי מדובר באיזה שפשוף..
    2.היות וצומחות לי שיערות על איבר המין, אני מורט אותן עם פינצטה. הפצעים האלו מופיעים בדיוק באיזור הזה.

    מה זה יכול להיות? והאם עליי להיות מודאג?

    צירפתי תמונה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים על הפין - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    עליך לגשת לבדיקה ואבחון - כדי לשלול אפשרות של מחלה זיהומית. פנה בהקדם לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על האשכים
    hub,i
    16/08/2014

    שלום,

    שמתי לב שיש לי 2 נקודות חומות כאלו לא בולטות ממש אלא יותר בגובה של פני העור על שק האשכים בצד שמאל .. לא יודע כמה זמן לא יודע אם זה התחיל עם אחת ואח"F נוספה השניה.. מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודות על האשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על האשכים - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    לצערי אין לאבחן שומות על פי תאור או תמונה בלבד, יש צורך בבדיקה קלינית , עדיף בעזרת מכשיר דרמטוסקופ. לשם כך פנה לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריאזיס רוצה - טיפול בכדורים
    דני
    14/08/2014

    היי,
    אשמח לעזרתכם, אובחנתי בPityriasis Rosea ע"י רופא עור.

    לפי החיפוש באינטרנט, אין למחלה תרופה קונבנציונלית, אך למרות זאת, הרופא נתן לי מרשם ל Prednisone 20mg,למשך חמישה ימים(שני כדורים ביום)

    האם ישנה אפשרות שהתרופה כן תעזור? ומה התופעות לוואי שיכולות להופיע בעקבות נטילת הכדורים?

    תודה מראש!
    דני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריאזיס רוזאה יש פתרון

    עינת
    14/08/2014

    כמוך גם אני סבלתי מהפריחה הזו.
    אני אחות במקצועי ולא ממליצה לך ליטול את הכדורים הללו
    מדובר על סטרואידים כבדים שיגרמו לך לתופעות לוואי במינון הגבוה הזה שקבלת
    ולאחר שתפסיק אותם הפריחה תחזור ביתר שאת.
    הפרדניסון / הסטרואידים לא יכולים להשפיע על הפריחה לאורך זמן היות שמדובר בוירוס ( הוא לא מושפע מסטרואידים )
    לוירוס יש אורך חיים של חצי שנה.
    אם זה ממש מציק לך ממליצה בחום רב על הטיפול של רמי מור
    תמצא בגוגל בקלות את האתר שלו.
    הוא היחיד שמטפל בוירוס וממגר אותו בצורה בדוקה.
    מקווה שתרמתי.

    עינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על העטרה....
    לוני
    12/08/2014

    שלום,
    כבר חצי שנה שאני בטיפולי פוריות, הורמונים, הזרעות והפריה חוץ גופית....ושמתי לב לתופעת נקודות קטנטנות, כמו מלא בליטות קטנות על עטרת השד סביב הפטמה, שלא היו לי לפני כן, והן בריכוז גדול יותר בשד הימני מאשר בשמאלי. האם זה בסדר או משהו שצריך לבדוק? אשמח לתשובה בהקדם, תודה וברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודות על העטרה....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות על העטרה.... - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    פני לרופא עור להערכה, בדיקה והסבר - קשה להגיע לאבחנה על פי תאור בלבד. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט - האם בטוח לגרד בנרתיק?
    ליאת
    05/08/2014

    שלום רב,

    יש לי גרד ואדמומיות בנרתיק תקופה ארוכה, לאחר בדיקות שעשיתי נשללו האפשרויות לפטריה או למחלות מין. מכיוון שמשחות כגון קומאגיס ודרמקומבין לא עזרו. רופאת הנשים שלי אמרה לי למרוח משחת דרמובט למשך שבועיים. כשקראתי את העלון הרפואי ראיתי שרשום שם שזה לא לטיפול בגרד באיברי המין. שאלתי היא האם זה מומלץ ובטוח להשתמש במשחה הזאת לגרד ועקצוץ בנרתיק למרות שרשום בעלון התרופה שלא לעשות זאת.

    בתודה מראש,

    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט לאיבר המין הנזק הוא איום

    דנה
    07/08/2014

    נתחיל מזה שדרמובט הוא המשחה הסטרואידית הכי חזקה בריכוז.
    הנזק שהמשחה הזו גורמת לעור הוא איום ונורא.
    גם המשחות שקבלת האחרות , קומקיגס ודרמקומבין הן סטרואידיות וגם הנזק שהן גורמות הוא איום ונורא, מי בכלל מעלה על דעתו למרוח סטרואידים בנרתיק ?
    זה פשע לתת אותם לחולה תמים שלא מבין.

    תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
    זה אתר מחלות עור ברמה עולמית עם משחות צמחיות .

    היה כאן פעם רופא שהזהיר מהנזקים של הדרמובט לאיבר המין
    צרפתי את המאמר.


    מחלות עור ומין

    מאת: ד''ר אריה י. ליפשיץ



    דרמובט - משחה - תגובה

    גלית, דרמובט הנו תכשיר סטרואידי פוטנטי. הסיבה היחידה לשימוש תכוף בתכשיר זה לעור איבר המין הנשי שאני מכיר הנה מחלה ששמה Lichen Sclerosus et Atrophicus.

    המלצותי:

    .1 הפסיקי מייד את השימוש בדרמובט לפני שיגרום לעור איבר המין שלך נזק בלתי הפיך

    .2פני לרופא הנשים שלך לייעוץ חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד פתרת את הבעיה?

    רחל
    03/09/2014

    בוקר טוב רינת
    כיצד פתרת את הבעיה? האם מצאת פיתרון?
    תודה רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבלת אדומה
    אלה
    05/08/2014

    בני בן 5.5 גירד פצע ולאחר הגלד נשארה לו יבלת אדומה שאינה בצבע העור
    מה עושים איתה? האם שורפים בחנקן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יבלת אדומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבלת אדומה - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    דרושה בדיקה קלינית בכדי לאבחן את הנגע בצורה מדוייקת ולהחליט על טיפול מתאים. גשו לרופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מין אנאלי מוגן
    איתי
    03/08/2014

    שלום, האם קיימת סכנה בשפשוף איבר המין לאחר החדירה עם קונדום ולאחר מכן שפשוף עם אותה יד לאחר הסרת הקונדום?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מין אנאלי מוגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שחר
    03/08/2014

    אם אתה בעד מין אנלי במקום רגיש שאינו מיועד לך כנראה שאתה לוקה
    בפגם גנטי ( הומוסקסואלי ) .
    יש אין ספור מחלות וזיהומים המדיביקים דרך פי הטבעת וזה רק שאלה של זמן שתחתוף אחת מהם.
    פי הטבעת לא נועד למין , נקודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות על עור הקרקפת
    הדס
    01/08/2014

    שלום רב, לאחר תספורת קצרה מאוד הבחנתי בריבוי נקודות אדומות על עור הקרקפת של בני (18). יש לי תמונה אם אפשר לשלוח. בעבר היו 2-3 נקודות/כתמים כאלה אבל כעת המספר הוא 8-9 כתמים/נקודות. במה מדובר? למי לפנות? תודה, הדס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות על עור הקרקפת - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    דרושה בדיקה דרמטוסקופית כדי לאבחן בטיבן של השומות. גשו לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות על עור הקרקפת - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    21/08/2014

    דרושה בדיקה דרמטוסקופית כדי לאבחן בטיבן של השומות. גשו לרופא עור מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לד"ר, לעזרתך באבחון לפי תמונה
    יואב
    01/08/2014

    שלום ד"ר, מה שלומך?

    שמי יואב, אני עוד מעט בן 32, כבר שנתיים בערך ,לסירוגין, יוצאות לי שלפוחיות על האמה של כף יד ימין.

    בדרך-כלל השלפוחיות יוצאות קטנות ונהייות יותר ויותר גדולות עד שצומחת שכבת עור חדשה ומחליפה (מעלימה) אותן, תהליך זה בערך לוקח שבוע וחצי-שבועיים.

    אחרי שבוע וחצי-שבועיים, יש לי שקט לתקופה משתנה, בדרך כלל משהו כמו חודשיים (אבל יכול להיות גם יותר), ואז חוזר חלילה.

    אני מצרף תמונה ברזולוציה גבוהה עם 3 זוויות צילום שונות,
    במה אתה חושב שמדובר?

    אם יורשה לי לציין שזה לא הסלים, זה לא כואב, בעיקר מדובר בתחושה של חוסר נוחות של לשים פלסטרים על-מנת להחביא את זה.

    אשמח לשמוע את דעתך,

    בברכה,
    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב, הנה התמונה

    יואב
    01/08/2014

    שלום ד"ר, מה שלומך?

    שמי יואב, אני עוד מעט בן 32, כבר שנתיים בערך ,לסירוגין, יוצאות לי שלפוחיות על האמה של כף יד ימין.

    בדרך-כלל השלפוחיות יוצאות קטנות ונהייות יותר ויותר גדולות עד שצומחת שכבת עור חדשה ומחליפה (מעלימה) אותן, תהליך זה בערך לוקח שבוע וחצי-שבועיים.

    אחרי שבוע וחצי-שבועיים, יש לי שקט לתקופה משתנה, בדרך כלל משהו כמו חודשיים (אבל יכול להיות גם יותר), ואז חוזר חלילה.

    אני מצרף תמונה ברזולוציה גבוהה עם 3 זוויות צילום שונות,
    במה אתה חושב שמדובר?

    אם יורשה לי לציין שזה לא הסלים, זה לא כואב, בעיקר מדובר בתחושה של חוסר נוחות של לשים פלסטרים על-מנת להחביא את זה.

    אשמח לשמוע את דעתך,

    בברכה,
    יואב


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום