בעיות ברכיים מזה כשנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות ברכיים מזה כשנתיים
    אורח
    24/07/2011

    שלום רב,

    אני סובל מכאבי ברכיים לאחר חבלה (חפץ כבד נפל על הברכיים). הכאבים היום הם בעיקר לאחר ותוך כדי הליכה, לרוץ מאוד קשה לי ואני נמנע. יש כאבים גם בזמן מנוחה לפעמים וכאשר מנסה לישר את הרגליים. אני לקחתי מספר פעמים ארקוקסיה שעזר לי קצת לכאבים... עשיתי פיזיוטרפיה שלא עזרה. צילומי ספקט לא הראו כלום. אחד האורטופדים (ברכיים) אמר שהפיקות זזו מהמקום ולאחר פיזיוטרפיה וכדורים הוא די התייאש. אורטופד ברכיים אחר אומר שיש לי דלקת בגיד הפיקה...

    צריך לציין שיש לי חריקות בברכיים וקליקים שלאחריהן יש הקלה מסוימת בכאב, האם זה קורה כשיש דלקת בגיד הפיקה או שאולי הפיקות באמת זזו או שאולי משהו אחר?

    אני די מיואש, אני סובל כבר שנתיים מהבעיה והיא מגבילה אותי בחיי היום יום, אשמח אם יש אילו הארות לגבי מצבי...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות ברכיים מזה כשנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ברכיים מזה כשנתיים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    24/07/2011

    אם מקור הכאבים הוא שחיקה של סחוסי הפיקה אז מדובר בבעייה שאין לה פתרון מהיר אלה בתקופה ממושכת של פיסיוטרפיה ותרגול יומיומי שלך למשך שנים רבות. בנוסף להפסיק לבצע תרגילים שונים במכו כושר או בספורט לפי מה שידריכו אותך בפיסיוטרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו