מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81עדנה אהרון08/09/2021
שלום. בת 81. שחיקת סחוס בברכיים וגם נפיחות עוות וכאבים בכפות ידיים ובפרקים של הזרועות. כנראה גנטי. ב 2017 הרופא הזריק 3 זריקות לברך חומצה הילרו' ומאז קיבלתי עוד פעמיים. עוזר לכמה חדשים. אשמח לקבל תגובתך האם כדאי ואפשר להזריק over and over again? מתי יודעים שיש להחליף הברך? ברור שאני די פוחדת וגם מההחלמה מה גם שבעלי בן 87 ודי תלוי בי.
מאחלת שנה טובה ובריאות לכולנו. תודה עדנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר להזריק שוב ושוב חומצה היאלורונית לברכיים
ד``ר אליהו ליברטי08/09/2021הי עדנה, יש משהו נחמד ומחמם את הלב בזוגיות היפה של הגיל השלישי שעולה מפניתך. אז קודם כל שנה טובה לכם וכל האיחולים. אמן. לעניינו. אפשר להזריק שוב ושוב חומצה היאלורונית לברכיים. אין פה עניין של מנת יתר. השאלה היא אם זה עוזר ולכמה זמן. אם זה עוזר ל 3-6 חודשים ואת מוכנה להזריק במרווחי זמן כאלה אז בבקשה. מה שקורה בפועל שתקופת תחושת ההטבה מתקצרת במהלך ההזרקות בעיקר בגלל המשך שחיקת הברך. כשהזריקות עוזרות לחודשיים או פחות אז מבחינתי הם כבר לא עוזרות ואין טעם להזריק. במקרה כזה אין פתרון אחר לשיפור ממשי למעט ניתוח החלפת הברך. היום זה ניתוח עם החלמה מהירה יותר מבעבר. מתי צריך לנתח? התשובה היא שזו החלטה רק שלך. לא של הרופא שלך ולא על סמך צילומים. רק את מחליטה. כשאיכות החיים שלך תרד לדרגה שעל פי שיקולך אינה מתאימה לך ואת לא יכולה או לא מוכנה להמשיך לסבול כאבים או מוגבלות - זה הזמן לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



.jpg)
