שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
    עדנה אהרון
    08/09/2021

    שלום. בת 81. שחיקת סחוס בברכיים וגם נפיחות עוות וכאבים בכפות ידיים ובפרקים של הזרועות. כנראה גנטי. ב 2017 הרופא הזריק 3 זריקות לברך חומצה הילרו' ומאז קיבלתי עוד פעמיים. עוזר לכמה חדשים. אשמח לקבל תגובתך האם כדאי ואפשר להזריק over and over again? מתי יודעים שיש להחליף הברך? ברור שאני די פוחדת וגם מההחלמה מה גם שבעלי בן 87 ודי תלוי בי.
    מאחלת שנה טובה ובריאות לכולנו. תודה עדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר להזריק שוב ושוב חומצה היאלורונית לברכיים

    ד``ר אליהו ליברטי
    08/09/2021

    הי עדנה, יש משהו נחמד ומחמם את הלב בזוגיות היפה של הגיל השלישי שעולה מפניתך. אז קודם כל שנה טובה לכם וכל האיחולים. אמן. לעניינו. אפשר להזריק שוב ושוב חומצה היאלורונית לברכיים. אין פה עניין של מנת יתר. השאלה היא אם זה עוזר ולכמה זמן. אם זה עוזר ל 3-6 חודשים ואת מוכנה להזריק במרווחי זמן כאלה אז בבקשה. מה שקורה בפועל שתקופת תחושת ההטבה מתקצרת במהלך ההזרקות בעיקר בגלל המשך שחיקת הברך. כשהזריקות עוזרות לחודשיים או פחות אז מבחינתי הם כבר לא עוזרות ואין טעם להזריק. במקרה כזה אין פתרון אחר לשיפור ממשי למעט ניתוח החלפת הברך. היום זה ניתוח עם החלמה מהירה יותר מבעבר. מתי צריך לנתח? התשובה היא שזו החלטה רק שלך. לא של הרופא שלך ולא על סמך צילומים. רק את מחליטה. כשאיכות החיים שלך תרד לדרגה שעל פי שיקולך אינה מתאימה לך ואת לא יכולה או לא מוכנה להמשיך לסבול כאבים או מוגבלות - זה הזמן לנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו