לאחר החלפת מיפרק הברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר החלפת מיפרק הברך
    יהושע
    14/12/2011

    בן 62 ,נכה בשתי הרגליים , אבל היתה לי תנועה מלאה לפני הניתוח.לפני 6 שבועות החלפתי את מיפרק הברך (הפיקה שופצה ולא הוחלפה). היום עדיין הולך בקושי עם קביים (עד 200 מטר) ,ממשיך בפיזוטרפיה והגעתי לכיפוף 70 מעלות בלבד - יישור מלא. לפי הצילומים "עמדת התותבת תקינה".עדיין סובל מכאבים (שהולכים ופוחתים) שאלתי : האם ההתקדמות לא "איטית מדי "?. כמו כן שמעתי בשיקום שיש היום שיטה חדשה להחלפת המיפרק , כאשר הרופא שולח צילום לפני הניתוח לארה"ב ומקבל "חלקים מותאמים אישית" אשר מושתל בברך. אני שואל זאת מכוון שאני אמור להחליף גם את המפרק בברך השנייה. לי לא "לקחו מידות" לפני הניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר החלפת מיפרק הברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר החלפת מיפרק הברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    14/12/2011

    נכון 70 מעלות כיפוף זה לא הרבה אבל זה עוד ישתפר. חסר יישור מהווה בעיה ממש קשה וכל מעלה היא מלחמה של ממש. אז ברוך השם אתה מיישר מלא. טווח הכפוף לעומתו ניתן לשיפור עם הזמן. 6 שבועות מהניתוח זה לא הרבה זמן. המשך לעבוד בפיסיוטרפיה והיה סבלני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו