כאב ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ברכיים
    עידן
    30/03/2012

    ד"ר שלום רב.

    אני כבן 24 אני סובל מכאב בברך שמאל מזה כשנתיים ו-4 חודש, בעברי הייתי ספורטאי,
    עשיתי בדיקת מיפוי עצמות והובחן אצלי בתוצאות הבדיקה שינויי שחיקה בסחוס!!
    אך כאשר הגעתי לאורטופד שלי לבדיקה ביחד עם המיפוי עצמות + צילום רנטגן שהוא ביקש הוא טען שזה אינה שחיקת סחוס אלא גמישות יתר ברצועות ושהברך יצאה מהמסלול, ומה שיותר מצחיק שבצילום הוא רואה את זה ברגל ימין והכאבים שלי הם ברגל שמאל.
    הוא נתן לי כדורים של NABUCO 30 כדור+ אבקה של ATHRIL למשך שלושה חודשיםּ +פיזיוטרפיה
    המצב הוא אותו דבר ללא שיפור אני מתחיל כבר להשתגע ביום יום יש לי כאבים אני מרגיש כאילו הרגל יותר קצרה מהשניה עיקצוצים,יש לי טיקים בשכיבה מה ניתן לעשות??? אני באמת כבר מתחיל להיטרף מהמצב הזה אני בן 24 וזה משפיע לי על חיי היום יום ??

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברכיים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    31/03/2012

    מומלץ שתמצא אורטופד נוסף לקבלת דעה נוספת על מצבך. על פי הפרטים שמסרת אין לי שום מושג מה יש לך ומה צריך לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו