נפיחות וכאבים בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות וכאבים בברך
    אחת
    24/04/2012

    לאחר כאבים של חודש ימים ברגל, הברך התנפחה. דבר אחד אני לא מבינה: מדוע הקימה בבוקר מהמיטה היא קשה. הרגל כבדה כאילו רדומה ולאחר כמה הליכות זה מסתדר. גם אחרי שאני יושבת הרבה ליד המחשבה מבלי לזוז. כשאני קמה הרגל כבדה, כואבת+ברך נפוחה ולאחר כמה הליכות היא יותר זריזה. ??. קיבלתי ארקוקסיה 90 מ"ג, ל-20 יום, האם זה מה שיוריד לי נפיחות והכאבים יחלפו?? מדוע לא עושים א.אר.אי. או סיטי לראות מה יש לי מדוע ישר אורטופד נותן ארקוקסיה?? תודה לך על העזרה וחג עצמאות שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות וכאבים בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות וכאבים בברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    24/04/2012

    ארקוקסיה היא תרופה נוגדת דלקת. כמעט כל סוג של כאבם בברך מלווה בתהליך דלקתי לכן ארקוקסיה הוא רעיון טוב. במקביל יש צורך לברר למה ומה סיבת הכאבים.
    הבסיס הוא בדיקה ידנית טובה. כשהבודק מיומן זה נותן אבחנה כמעט וודאית. השלמה בצילומים באה כדי להסיר ספקות או לשלול דברים נדירים. לא תמיד מוצדק לרוץ לבדיקות הדמייה כמו CT או MRI, אבל כשזה זה נחוץ אז בודאי שולחים לבדיקות אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו