בעיות ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות ברכיים
    גל
    25/06/2012

    שלום , אני בן 16 ו-4 חודשים ומזה שלוש חודשים ישר איך שאני מתחיל לרוץ יש לי כאבי ברכיים .
    חשוב לציין שאני לא רץ מאז הכאבים והפעילות שלי הייתה 5 ק''מ שלוש פעמים בשבוע + שחייה 3 פעמים בשבוע וחשוב לציין שלא התחלתי את הפעילות בבום - אני ספורטאי .
    הלכתי לאורתופד ואיך שהוא שמע שיש לי בעיות ברכיים בזמן ריצה הוא אמר שאין מה לעשות וצריך לנוח ( בלי שעשה שום בדיקה לפני כן ) ושיש אנשים שהמפרקים שלהם פשוט לא יכולים לעמוד בכל העומס הזה .
    השאלות שלי הן :
    מה הבעיה יכולה להיות ? ( חשוב להדגיש שבזמן השחייה הברכיים לא כואבות לי בכלל , גם לא בזמן הליכה או קפיצה - רק ריצה ואני עושה באופן עקבי תרגילים ליזוק הרגליים ) , איך אפשר לזהות אם זו דלקת ואם זו דלקת איך אפשר לטפל בזה ? האם הכאב יכול להיות בגלל שאני גדל ?

    תודה רבה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ברכיים - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    28/06/2012

    אצל חלק מבני גילך יש תופעה של התרככות של הסחוס בברכיי, לכן בזמן זעזועים בריצה מופיעים הכאבים. יתכן שמדובר בבעיה אחרת לגמרי.
    כדאי שתגיע לבדיקה אצל אורטופד/ית ברכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו