קרע זעיר במיניסקוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע זעיר במיניסקוס
    מיכל
    30/07/2012

    שלום ותודה על הפורום המבורך

    נפצעתי בחודש מרץ כשהדרכתי סנובורד, כנראה סובבתי את הברך

    ממצאי MRI
    קרע לינארי זעיר בקרן האחורית של המיניסקוס המדיאלי

    פגם 10 מ"מ בסחוס הארטירקולרי בפיקה (משבר בפיקה לפני 20 שנה שמאז לא מורגש).

    הלכתי למומחה הציע ארתרוסקפיה אמר שרב הסיכויים שזה רק לגזור חלק קטן

    מהמיניסקוס והתאוששות של חודש.

    לאחר הפציעה כאבים קלים והגבלות טווחים ביישור וכיפוף

    עשיתי פיזיותרפיה 3 חודשים המצב בכיפוף השתפר מאוד ביישור עדיין טיפה הגבלה.

    שוחה , אפניים ולא מרגישה יותר כאבים.

    האם יש סיכוי שהקרע החלים בעצמו? רק שהמומחה סיבב לי את הרגל הרגשתי כאב קל אבל לא נוראי.

    אם אעשה את הניתוח , זה באמת חודש וחוזרים לרגיל או שצריך לעשות פיזיותרפיה?

    רציתי לעשות טיול עם טרקים ורציתי לדעת אם לדחות אחרי הנתוח.

    תודה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע זעיר במיניסקוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע זעיר במיניסקוס - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    30/07/2012

    הקרע במניסקוס לא מתאחה לבד אך ייתכן שהוא קטן במידה שהוא לא מפריע. אם ממש אין כאבים את לא צריכה ניתוח. אם יש כאבים התופסים אותך בעת תנועות חדות של שינויי כוון אז כן כדאי לבצע ארטרוסקופייה. אינני יכול מכאן להתרשם ממידת הכאב וממצאי הברך שלך כך שקשה לי לקבוע בפסקנות אם את צריכה או לא ניתוח. ההחלמה אמורה להיות באמת קצרה, מספר שבועות, זאת בהנחה שלא יימצא נזק גדול יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    מיכל
    08/08/2012

    החלטתי לחכות עם הניתוח. אם אין כאבים כלל ,אני שוחה חתירה ורוכבת על אפניים בלי בעיה ,רק יישור לא לחלוטין סופי
    האם אני יכולה לצאת לטיול של טרקים של מס ימים (רק הליכה) ואם לא כדאי , מה הסיכון?
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו