מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרע זעיר במיניסקוסמיכל30/07/2012
שלום ותודה על הפורום המבורך
נפצעתי בחודש מרץ כשהדרכתי סנובורד, כנראה סובבתי את הברך
ממצאי MRI
קרע לינארי זעיר בקרן האחורית של המיניסקוס המדיאלי
פגם 10 מ"מ בסחוס הארטירקולרי בפיקה (משבר בפיקה לפני 20 שנה שמאז לא מורגש).
הלכתי למומחה הציע ארתרוסקפיה אמר שרב הסיכויים שזה רק לגזור חלק קטן
מהמיניסקוס והתאוששות של חודש.
לאחר הפציעה כאבים קלים והגבלות טווחים ביישור וכיפוף
עשיתי פיזיותרפיה 3 חודשים המצב בכיפוף השתפר מאוד ביישור עדיין טיפה הגבלה.
שוחה , אפניים ולא מרגישה יותר כאבים.
האם יש סיכוי שהקרע החלים בעצמו? רק שהמומחה סיבב לי את הרגל הרגשתי כאב קל אבל לא נוראי.
אם אעשה את הניתוח , זה באמת חודש וחוזרים לרגיל או שצריך לעשות פיזיותרפיה?
רציתי לעשות טיול עם טרקים ורציתי לדעת אם לדחות אחרי הנתוח.
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע זעיר במיניסקוס - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/07/2012הקרע במניסקוס לא מתאחה לבד אך ייתכן שהוא קטן במידה שהוא לא מפריע. אם ממש אין כאבים את לא צריכה ניתוח. אם יש כאבים התופסים אותך בעת תנועות חדות של שינויי כוון אז כן כדאי לבצע ארטרוסקופייה. אינני יכול מכאן להתרשם ממידת הכאב וממצאי הברך שלך כך שקשה לי לקבוע בפסקנות אם את צריכה או לא ניתוח. ההחלמה אמורה להיות באמת קצרה, מספר שבועות, זאת בהנחה שלא יימצא נזק גדול יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
מיכל08/08/2012החלטתי לחכות עם הניתוח. אם אין כאבים כלל ,אני שוחה חתירה ורוכבת על אפניים בלי בעיה ,רק יישור לא לחלוטין סופי
האם אני יכולה לצאת לטיול של טרקים של מס ימים (רק הליכה) ואם לא כדאי , מה הסיכון?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




.jpg)