שבר טרוכנטרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר טרוכנטרי
    בני
    11/08/2012

    אבי בן 77 נפל בעת שהתעורר לאחר מס' צעדים, ברגל שמאל היו לו כאבים וכן שספג חבטה קלה בראש. האבחנה בביה"ח בילנסון הייתה שבר טרוכנטרי ( עד כמה שהצלחתי לזכור את המילה טרוכ..) לדעת האורטופד האבחנה היא ללא עוררין שבר.
    היות ואבי בגיל מבוגר לאחר שלפני מס' שנים היה לו אירוע מוחי, לוקח תרופות נגד לחץ דם וכן סובל מדלקת פרקים, המשביתה אותו בכל שנה למשך 3 שבועות .
    השאלות:
    1- היות וגם אבי וגם אני לא 'חסידים גדולים' של ניתוחים,בנוסף הבעיות הרפאויות שהוזכרו לעיל, האם ניתן בדרכים אחרות לאחות את השבר ואולי הזמן יעשה את שלו? מה גם היה בריא הולך מתפקד ואולי זה יסתדר לבד , אולי מתיחות מסויימות?
    2. אולי עדיך לקבל חוות דעת נוספת ולהמתין עם הניתוח או לפחות לקחת זמן ואולי הוא ירגע יותר ( הוא קצת בטרואמה מהעניין), משום מה שמתי לב שהרופאים מעודדים לעשות את הניתוח כמה שיותר מהר..
    3. מה הסיכונים של ניתוח מהסוג הנ"ל ? האם יש סיכוי שרגל אחת תתקצר אחר הניתוח.
    4. הבנתי שישימו לו ברגים כדי לחבר את העצם, האם לאחר הניתוח הוא יוכל לעשות כל פעולה ללא חשש כתוצאה מחיבור הברגים.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר טרוכנטרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר טרוכנטרי - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    11/08/2012

    טיפול בשבר פרטרוכנטרי של ירך הינו ניתוחי, כדי לאפשר לאדם המבוגר לחזור במהירות להליכה, אחרת השבר עלול לזוז. תוצאות ללא ניתוח אינן טובות. כמובן יש לקחת בחשבון, שמצבו הכללי מאפשר בכלל ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו