ריוויזיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריוויזיה
    גלעד
    13/08/2012

    לגבי השתלת מפרק ירך חוזרת (ריוויזיה) במצב של חוסר עצם מה הפרוטוקול לתהליך שיקומי
    כמה זמן אסור לדרוך על הרגל אחרי ניתוח עם השתלת עצם
    האם חוסר עצם זה דבר שרואים בצילום רגיל או שרואים את זה רק בזמן הניתוח
    כמה זמן מחזיק ניתוח שני להשתלת מפרק (ריוויזיה)
    הבנתי שהקטסטרופה הכי גדולה במפרק הירך הוא כשיש זיהום במפרק
    וזה הסיבוך הכי גדול שקים מבחינת המפרק מה עושים במצב של זיהום
    ושאלה אחרונה האם הכאבים אמורים להיות כמו לפני ההחלפה הראשונה
    הכונה היא מה הסימפטומים לשחיקת המפרק המושתל האם יש כאבים דומים כמו לפני ההחלפה הראשונה או שאלו כאבים שונים
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריוויזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריוויזיה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/08/2012

    כל רוויזיה שונה אצל על חולה. הדבר תלוי בכמות העצם הקיימת עליה ייבנה המשתל החדש. בהתאם לכך תותאם לך תוכנית שיקום ספציפית. לגבי זיהום - תלוי בסוג החיידק ובעומק הזיהום ומידת ההתפשטות שלו. במקרים הקלים אנטיביוטיקה דרך הפה או בעירוי תחת אשפוז יספיקו, במקרים הקשים יותר מנתחים, מנקים ומכניסים מערכת שטיפה לאיזור. במקרים חמורים יש להוציא את המשתל ולהמתין כחצי שנה עד שאין זיהום ואז לנתח שוב.
    לגבי סימטומים לשחיקה - בדרך כלל הבעייה אינה שחיקה אלא התרופפות האחיזה של המשתל בעצם. הסימפטום הוא כאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו