שחזור רצועה צולבת קדמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחזור רצועה צולבת קדמית
    אלי
    15/08/2012

    שלום רב
    שמי אלי אני עוד חודשיים וחצי בן 17 ואני לאחר שחזור רצועה צולבת קדמית + כריתה של עד 30 % של המיניסקוס החיצוני עברתי את הניתוח לפני חודש ושבוע בתאריך 8.7.12 והתחלתי מיד בטיפול יהפיזיותרפיה והוראה ללכת עם דריכה מלאה על הרגל כמו כן לאחר הניתוח הברך הייתה נפוחה אני מתקדם יפה מאוד בטווחי התנועה בברך בקיפול והיישור שלי מלא עדיין טיפה אני צולע ובכן קבלתי לעשות גם כן פיזיותרפיה 5 שעות ביום ובכן לפני יומיים-שלושה במקרה נתקעתי בשולחן והרגשתי מתיחה ברצועה אך לא התנפחה לי רק באותו הזמן של המכה כאב לי עיפה וחזרתי ללכת רגיל והמשכתי בתרגילים הפיזיותרפיסט אמר לי שאם לא התנפחה לי הברך ולא היו נוזלים הכל בסדר האם עליי לחשוש בנוסף על כך אתמול תרגלתי עלייה במדרגה כאשר הרגל החולה עולה ואז הבריאה וכשירדתי הרגשתי כאילו חוט נפרם כאילו משהו בברך נקרע לאט לאט תוך שתי שניות אך שוב עברו 24 שעות ואין כאבים ונפיחות אני לא כל כך מבין אני יודע שיש לי בברך איפה שהפיקה בין השוק לירך איזור רך מאוד שנכנס בפנים אתמול בבוקר הרגל כאילו הייתה כבר ישרה ולא נראתה כך וחזרה למצב שלה של לפני כמה ימים עד שהצלחתי ליישר אותה ושאני נוגע באיזור יש קצת רעש של חיכוך של תזוזה האם עליי לחשוש ? מצטער שכך חפרתי בהודעה ארוכה אני פשוט קצת מפוחד כי צריך לשמור עליה כמה שיותר ... מחכה לתשובה .. תודה רבה ... !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחזור רצועה צולבת קדמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחזור רצועה צולבת קדמית - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/08/2012

    על פי הסיפור לא נראה לי שעליך לחשוש מפגיעה ברצועה המושתלת. למען הבטחון צור קשר עם האורטופד שלך שיבדוק ויודא שאכן כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניסקוס

    אלי
    16/08/2012

    ומה בנוגע למיניסקוס על מה שכתבתי הרי חלק נכרת במהלך הניתוחהאם יכול להיות שקרעתי את ההמשך של מה שנשאר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניסקוס - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/08/2012

    הכל יכול להיות, אבל הסיכוי לא גדול שאכן קרה כי נזקים כאלה קורים מחבלה סיבובית ולא ממכה ישירה. אבל כדי להיות בטוח עליך להיבדק פיסית. צר לי אך אינני יכול למשש לך את הברך דרך האינטרנט. אולי בעוד כמה דורות זה יהיה אפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו