מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נזק מנסקיאלי-כמה שאלות..מירב19/04/2013
שלום רב.
אני בת 43 ולפני כשנה קרה שמבלי לזוז, הברך הסתובבה לבד מבלי שעשיתי משהו מיוחד וככה החלו לי כאבי תופת שאגב, כל הבעיות הללו לא נוצרו כתוצאה מחבלה מסוימת, עד שמלפני כחודשיים, הברך התנפחה מאוד ומאז אני לא יכולה ללכת מהכאבים ולא לשכב בשום תנוחה ולא ליישר או לכופף מבלי להתמוטט מהכאבים.
בנוסף, בצד הפנימי של הברך יש לי גם כאבים בעור, כלומר, כל נגיעה חלושה ביותר או המכנס נוגע ברגל או אפילו משב רוח קל ואני מתה מכאבים...וגם, הכאב הוא כמו של שריפה, או כמו דקירות מחטים(באותו המקום של הכאב בעור אבל מבפנים וכאילו נקרעה לי הרצועה שם.
עשיתי US ואלה התוצאות:
(ברך שמאל)
כל התוצאות תקינות פרט ל:
הודגם תפליט קטן בבורסה סופרה פטלרית.
מיניסקוס מדיאלי לא הומוגני מעובה, נזק מניסקיאלי.
רציתי בבקשה לדעת כמה דברים:
1. מה אומרות התוצאות הללו?? זה לא קרע הבנתי, נכון?
2. מדוע העור מאוד כואב לי כאשר גם בתוך הברך כואב לי מן הסתם...??
3. אני צריכה רופא מומחה ברכיים או הרופאה הטובה שלי שאיננה מומחית ברכיים, מספיקה??
4. האם מדרסים יעזרו לי?
5. יש קשר בין נקיעות חוזרות מבלי ליפול או לקבל חבלה אלא סתם חולשת שרירים ברגל??
5 האם כל הבעיות בברך קרו בגלל ההליכה הלא טובה שלי? אני הולכת עם כף הרגל כלפי פנים(הבנתי שזה נקרא פלטפוס אם כי אין לי רגל שטוחה וכן יש לי קשת רגילה כך נראה לי).
אני מאוד אודה לתשובה שתבאר לי אי אילו דברים לא מובנים.
תודה רבה רבה ושבת שלום!
מירב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק מנסקיאלי-כמה שאלות.. - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי21/04/2013אולטרסאונד היא בדיקה מאד לא מדוייקת לברך. ייתכנו הרבה ממצאים שלא נתגלו על ידה. את חייבת להיבדק לפחות על ידי רופא אורטופד ועדיף על ידי מומחה לברכיים. מדרסים לא יעזרו. קשה לי מכאן לקבוע מה גרם לבעייה ומהי הבעייה. לשם כך את חייבת להיבדק פיסית. אם האבחנה ברורה יוצע לך טיפול או בדיקות הדמיה נוספות לפי הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




