ברך שמאל שחזור ACL

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברך שמאל שחזור ACL
    ד``ר אליהו ליברטי
    06/06/2013

    היי,
    בוצע לי שחזור ACL בברך שמאל לפני 11 שנה מאז הבדרך בסדר גמור וחזרתי לפעילות מלאה (לא היתה פגיעה במיניסקוסים). לפי כחודשיים התיישבתי על כסא והרגשתי כאב חד בברך - מצ"ב תוצאות ה-MRI.
    1. תפליט בינוני בבורסות ובחלל המפרק.
    2. מיניסקוסים: הפנימי עם שינוי מוצינוזי בקרן האחרונית.
    3. תפליט מתון בשרוול הפסאנסרינוס, יתכן דרגה קלה של SPRAIN או פס-אנסריטיס קלה.

    אודה לתשובתכם על השאלות הבאות:
    1. האם ייתכן ויש לי נזק במיניסקוס או נזק הדורש התערבות כירורגית?
    2. בהנחת דלקת - האם העובדה שלקחתי לפני כחודש תרופה בשם "נבוקו" עליה המליץ האורתופד לא עזרה אמורה להצביע על משהו? האם יש תרופה ממולצת אחרת?
    3. האם להבנתכם מדובר בפגיעה שדורשת טיפול תרופתי או כירורגי?
    המון תודה!
    TM

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברך שמאל שחזור ACL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברך שמאל - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    06/06/2013

    נראה שהפתרון הכירורגי במקרה זה הוא אחרון בסדר העדיפויות. יש לנצל כל אופציה שמרנית. התרופות המפורסמות ביותר בתחום זה הם הארקוקסיה והאטופן גם הנבוקו שייכת לאותה משפחה. יש לנסות אמצעים כמו טיפול פיסיוטרפי, מנוחה מספורט ובעיקר זמן. יש לקחת בחשבון ש- MRI אינה בדיקה מדוייקת לחלוטין באבחון בעיות בברך לכן ההחלטה הסופית תושפע מאד מהמצב הקליני - דהיינו לפי הסיפור שלך וממצאי הבדיקה הידנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו