כאבים בברך שהוחלפה לפני כ-8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברך שהוחלפה לפני כ-8 חודשים
    איתן
    08/09/2013

    כפי שציינתי עשיתי ניתוח להחלפת ברך אצל מומחה ארצי בעל שם, במרכז הארץ.
    לפני כשבוע נסעתי שוב אליו להתייעצות, בעקבות כאבים בשלב יישור הברך, מול התנגדות.
    לדוגמא: כשהרגל במצב בין 90 ל-45 מעלות, אני מרגיש כאב במאמץ קל.
    כמו: לקום מכסא ללא עזרה. אני בסביבות גיל 60.
    לפני כ-3 שנים החלפתי ברך פעם הראשונה ואין שום בעיה הברך מתפקדת מצויין! המנתח המומחה אמר, לאחר שראה צילום: "שזהו חיכוך בין הפיקה ובין השתל של החלפת הברך.
    ואיך זה ניגרם? האם זו תקלה בניתוח? אציין שהוא המליץ לחזק את שרירי הירך עם ברך ישרה. מה דעתך? האם ללכת שוב להתייעצות עם מומחה אחר? איזה בדיקות אתה ממליץ - אני באמצע החיים, עובד פיזי . תודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך שהוחלפה לפני כ-8 חודשים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/09/2013

    נראה לי שקבלת ייעוץ נכון. 8 חודשים אחרי הניתוח זה זמן סביר שעדיין יש כאבים מהסוג שתיארת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובכל זאת....

    איתן
    16/09/2013

    בניתוח של החלפת הברך הראשונה, הכל הלך חלק. שתבין, אלו סוג של כאבים שמרגישים את הפיקה משתפשפת. ולכן יש כאבים!
    זה ממש מבאס, כי משלמים אלפי שקלים, ועוברים כאבים וסבל, ומסתבר שהסיפור לא ניגמר... שאלתי: האם במצב זה, יש מקום להתערבות, לשיוף ולשיפור התנועה?
    חג שמח ובריא לך ומחכה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו