כאבים בקרסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בקרסול
    ronen
    09/06/2014

    שלום רב ,
    בן 37 ,לפני 4 שנים פרשתי מכדורגל עקב כאבים בקרסול בזמן מאמץ..אבל אציין שאני עדיין עושה הליכות ואירובי קליל בחדר כושר..
    ממצאי אולטראסאונד לפני 4 שנים: יש עיבוי ונוזל בגידי הפרונאליים יחד עם תמונה היכולה להעיד על קרע חלקי

    ממצאי MRI לפני 4 שנים: קרע אורכי דרגה 2 של הפרונאוס הארוך דיסטלית לפטישון . שינויים בצקתיים ברצועת הדלטואיד.

    מאז הפסקתי לשחק...והאורטופד שחזרתי אליו עם הממצאים אמר שאפשר לעשות הכל עד סף כאב.ואם לא יעזור וארצה לשחק אזי אצטרך ניתוח.

    מזה מספר ימים גם בהליכה יש כאבים קלים באחורי כף הרגל(בקרסול- הרגשה של מעין גיד או חוט מתוך באחורי הרגל..) וקצת באיזור הקדמי של הרגל בייחוד כאשר הרגל מתרוממת)
    מה שמוזר שזה קצת פחות כואב בעת פעילות על מכשיר הסקי\קרוס בחדר כושר..
    שאלתי היא האם עליי להמשיך להתאמן או שוב לפנות לבירור ? (ברור לי שתמיד כדאי לברר,אבל אין לזה סוף..)
    או לחכות אולי זה שוב ייעלם ?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בקרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בקרסול - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    09/06/2014

    כדאי לבדוק שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו