רוויזיה של מפרק הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוויזיה של מפרק הירך
    דנה
    26/10/2015

    שלום רב ,

    אמא שלי בת 76 ,עברה לפני שנה וחצי ניתוח חוזר (רוויזיה ) בירך עקב שחיקה של השתל הראשון .
    יש לציין שלאחר הניתוח הראשון שבוצע לפני כ- 25 שנים הרגישה מצויין .

    לאחר הרוויזיה, עוד במהלך שלבי השיקום נבחנה פריקה של השתל .
    בוצע החזרה של השתל תחת טשוטוש ועוד באותו יום היתה פריקה חוזרת .

    כיום אמא שלי בקושי מתהלכת עם הליכון עקב קושי בהליכה וכאבים .

    הרופא שניתח אותה טען שלא ניתן לדעת את סיבת הפריקה של השתל , ייתכן שהשריר לא החזיק את השתל .
    יש לציין שאמא שלי אישה בריאה , סובלת רק מלחץ דם (ומטופלת ) והניתוח הלא מוצלח הרס לה את החיים מפני שהיא כבר לא יוצאת מהבית .

    אנא התייחסותכה :

    1. מה ניתן לעשות היום כדי לשפר את ההליכה של אמא (ללא ניתוח חוזר שגם הרופא שניתח אותה לא המליחץ ...) ?
    האם פיזיוטרפיה ? אולי זריקות מסוימות ?
    2. איך ניתן לדעת מה הסיבה של הכשל ?

    תודה רבה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוויזיה של מפרק הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוויזיה של מפרק הירך - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    27/10/2015

    כדי ליעץ לגבי הסיבה לפריקת השתל של הרוויזיה יש צורך בבדיקה גופנית של אימך ובעיון בצילומי הרנטגן של ניתוח הרוויזיה. כמו- כן יש צורך לברר, אם אין תהליך זיהומי, שיכול לסבך את הניתוח באופן ניכר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו