אמא נפלה ושברה את הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא נפלה ושברה את הירך
    שיי
    26/06/2021

    אימי 90, נפלה שברה ירך. ניתחו למחרת .הניתוח קבוע ברגים ופלטינות. אסור לה לדרוך על הרגל 6 שבועות.
    בשיקום אני רואה ש 99% מהמנותחים מתחילים ללכת כבר למחרת .
    באילו מקרים הניתוח מצריך חוסר דריכה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא נפלה ושברה את הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דריכה מותרת כאשר החיבור יציב וחזק

    ד``ר אליהו ליברטי
    26/06/2021

    דריכה מותרת כאשר החיבור יציב וחזק. חיבור לא יציב יכול להתקבל במקרה של שברים מסובכים, לא כל שברי צוואר הירך הם אותו הדבר. חיבור לא יציב יכול להיות עקה עצם פריכה הסובלת מבריחת סידן, יש חשיבות למשקל החולה ועוד סיבות שבגללן לא לוקחים סיכון של דריכה מידית. כמובן שאם נעשה שיקול לא נכון בבחירת סוג הקבוע או הייתה טכניקה גרועה בהכנסת הקיבוע , גם אז התוצאה יכולה להיות חיבור לא יציב אבל יש להדגיש שאלה מקרים נדירים ביותר. בכל ניתוח, גם אם הוא מבוצע על ידי מתמחה צעיר, נוכח בחדר בכיר ממנו וזה בדיוק תפקידו - להבטיח לחולה את הניתוח הטוב ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו