קרסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרסול
    אלי
    30/08/2011

    בזמן ריצה נפלתי ונחבל הקרסול צלום הצביע שלא קיים שבר. יש לציין שזו פעם שניה שנקע כזה קורה לי. הרגל גובסה והלכתי כשבועיים עם קביים (בשני המקרים)

    סריקת הקרסול מצביעה :

    "רצועה ATFL : הודגם חלקיק בגודל כ 6 מ"מ בתוך CFJ המשיק לפטישון הלטרלי. קרוב לודאי מדובר בקרע מלא של ATFL עם שבר תלישה

    CFL: בצקתי עם איזור היפואקטגני בגודל 3 מ"מ ללא סימני רטרקציה של רצועה. מדובר בקרע חלקי."

    מה זה אומר

    ומה הטיפול שעלי לעבור ע"מ שלא תחזור חבלה דומה בעתיד



    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרסול - תגובה

    שרון רוזנמן
    31/08/2011

    זה אומר שיש קרע באחת מרצועות הקרסול -ככל הנראה מסיבה זו הקרסול לא יציב ולכן הפציעה עלולה לחזור ולהמשיך, בפרט שהיית בגבס וסביר להניח שגם שרירי הקרסול נחלשו.
    חשוב לפנות לפיזיותרפיה (בקש מהאורטופד הפניה) ולטפל הן בהורדת הכאב והדלקת, שמירה על טווחי תנועה וחיזוק שרירים סובבי קרסול בכדי להקנות למפרק יציבות. כמו כן חשוב לעבוד על שליטה בתנועה ושיפור תגובת עצב-שריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו