לד"ר ירום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר ירום
    חנן
    18/10/2011

    אני מתאמן 3 פעמיים בחדר כושר בשבוע על כל שרירי הגוף.
    אם למשל קורה שרגל אחת פצועה כמו למשל מתיחה בהמסטרינג/ארבע ראשים, כאבים בברך וכו', האם צריך להמשיך לעבוד על הרגל הלא פצועה? לדוגמא אם רגל שמאל פצועה אז לעבוד על פשיטת/כפיפת ברכיים רק על רגל ימין? זה לא יצור חוסר איזון בין השרירים, או שלא לעבוד רגליים בכלל באותה תקופה?

    נושא אחר:
    בקשר לאימון כדורגל לילדים בני 13, המטרה שלי כעת היא לשים דגש על חיזוק השרירים של הילדים, זה מה שאני עושה להם אחרי אימון של שעה וחצי כדורגל.

    תרגיל ראשון: שכיבות סמיכה 3X8, תרגיל שני: גשר צידי 20 שניות על כל צד, תרגיל שעובד על שרירי הליבה, בטן בעיקר.(שנשענים על המרפק והגוף באוויר חוץ מהכתף והכפות הרגליים), תרגיל שלישי:כפיפות בטן עם כדורי כח 4-5 קילו, בן זוג אחד מוסר לשני.
    אימון שכזה לוקח להם בערך 10-12 דקות. מה דעתך האם זו תוכנית טובה לעשות אותה פעמיים בשבוע כדי שהילדים יתחזקו? תוכל לתת לי טיפים בנושא??
    תודה ד"ר!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר ירום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר ירום - תגובה

    ד''ר יוני ירום
    18/10/2011

    כן - יש להמשיך ברגל הבריאה אבל גם להקדיש לפצועה
    לגבי האימון - מצויין ותוסיף עוד תרגילים כיד הדימיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו