קרע במיניסקוס ונזק בסחוס-תוצאות ארת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע במיניסקוס ונזק בסחוס-תוצאות ארת
    אלמוג
    28/12/2011

    שלום ד"ר,
    זו אני עם הריקודי עם, 3 ימים אחרי ארתרוסקופיה שתוצאותיה היו לא קלות (אפילו המנתח היה מופתע):
    Complex Tear of Medial Meniscus Left Knee-Posterior horn
    PATELLA-סדק עמוק בפצט הלטרלי
    MM-קרע מרוטש של הקרן האחורית נכרת לשוליים יציבים.
    MFC-פגם אובלי באורך 5-7 מ"מ שאינו חושף עצם.
    MTP-איזורים של חשיפת עצם מתחת לאיזור שבו הייתה הקרן האחורית.

    אני מאוד מודאגת מה ההשלכות של הפגיעות, המיניסקוס תוקן וייתכן שרוב הכאבים יחלפו ובעיקר תחושת הנעילה ותקיעה של הרגל בכל צעד. אבל מה עושים עם שאר הנזקים (שלא יודעת האם נגרמו מהתנועה הסיבובית החזקה שעשיתי בריקוד)?
    האם יש טיפול לסדק? האם זה עלול להביא אותי להחלפת מפרק מוקדם (אציין שאני בת 42 ובעלת עודף משקל).
    תודה שוב וחג חנוכה שמח,
    אלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע במיניסקוס ונזק בסחוס-תוצאות ארת - תגובה

    ד''ר יוני ירום
    28/12/2011

    שאלות טובות, אין ספק
    כרגע אין לך ברירה - מה שתוקן תוקן וקרוב לוודאי שחלק גדול היה שם קודם
    חוזרים לפעילות ודואגים לרדת במשקל ולחזק השרירים סביב הברך בתקווה שתחזיק
    אם יהיו נזקים נוספים - יהיו תיקונים נוספים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו