שבר מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר מאמץ
    דוד
    25/06/2012

    שלום רב.
    אני בן 23.עד לפני 4 חודשים הייתי רץ 3 פעמים בשבוע 10 ק"מ אבל אז הפסקתי בגלל כאבים עזים בעצם השוקה שלדעתי נבעו משבר מאמץ.מאז 4 חודשים במקום לנוח כמו שצריך הייתי פעם בשבועיים בערך מנסה לחזור או משחק כדורסל(תמיד בפעם הראשונה זה היה בסדר אבל אם הייתי מנסה לרוץ עוד פעם אחרי יומיים היה כואב)עכשיו נחתי רצוף חודש וניסיתי לחזור.עשיתי ריצה אחת של 1.5 ק"מ שלשום והיום רצתי 2 ק"מ.אמנם אני לא מרגיש את הכאבים החדים כמו שהיו לפני 4 חודשים אבל יש לי מין הרגשה מוזרה של כאב קל ברגל..אם צריך לדרג אז מתוך 5 הכאב הזה הוא 2.האם להמשיך לרוץ או שזה יכול לפגוע בי ולעשות לי שוב שבר מאמץ? תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר מאמץ - תגובה

    טל שחר
    25/06/2012

    הקפדה על מתיחות,מנוחה וקרח לאחר האימון,שמירה על סרגל מאמצים נכון וחזרה הדרגתית לפעילות,התאמת נעל ריצה מתאימה, כל אלו יכולים לסייע בחזרה לפעילות מלאה.
    כל עוד הכאב נשאר 2/5 ניתן לרוץ, במידה ותחול החמרה,רצוי לפנות לגורם רפואי מוסמך.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו