נקע עם קרעים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע עם קרעים
    אמי
    07/02/2013

    שלום רב,
    לפני כ 4 שבועות בעלי נקע את הרגל ונשלח לMRI , אלו התוצאות.
    האם תוכל להסביר לנו מה מידת החומרה בנקע מסוג זה , האם זה מצריך ניתוח או רק פיזיותרפיה?
    תודה מראש,

    סיבת הבדיקה: סיפור של נקע לפני שבועיים. כאבים ממושכים. לפי ההפניה לא מדובר
    בשבר לפי תוצאות המיון.
    הודגמה בצקת דיפוזית בעצם הטאלוס בגבול המדיאלי הממשיכה לתוך האספקט הקדמי
    בחיבור בין הטאלוס ועצם הנביקולרית.
    לא הודגם פס של שבר.
    נוזל קדמי למפרק הטיביו-טלרי הממשיך לטרלית וקדמית לפיבולה.
    שינויים ארטריטים בין הקלקנאוס והקובואיד.
    מנח של הקרסול שמור.
    מערכת האכילס, הגיד והשומן הקדמי לאכילס שמורים.
    ניכר ואף קרע חלקי. STRAIN עובי הליגמנט הטיביו-טלרי העמוק מעיד על
    הליגמנט החיצוני יותר שמור.
    קרע חלקי בחיבור של הליגמנט הטיביו פיבולרי הקדמי .
    קרע מושלם בליגמנטים הטאלו-פיבולרי והקלקנאו פיבולרי.
    המנח של הקרסול שמור.
    שאר האלמנטים האנטומים כולל גידים הפרונאלים שמורים.
    בסיכום:
    שינויים בחלק הקדמי והלטרלי המעיד על קרעים בליגמנטום הטאלו-פיבולרי וקלקנאו
    פיבולרי, המתאים לנקע יחד עם קרע חלקי בקומפלקס הדלטואיד העמוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע עם קרעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע עם קרעים - תגובה

    ד``ר יצחק בכר
    07/02/2013

    שלום רב
    מדובר בנקע קשה יחסית יחד עם זאת לא מדובר במצב המצדיק בשלב הזה ניתוח. יש לעקוב אחר תהליך ההחלמה והשיקום ולפעול בהתאם.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע עם קרעים - תודה על תשובתך המהיר

    אמי
    07/02/2013

    דר' תודה רבה על תשובתך המהירה.
    בעלי עובד בעבודה פיזית .
    ביום ראשון הוא אמור לגשת לאורטופד עם התוצאות וכנראה להשלח לפזיותרפיה.
    באיזה דרגה הנקע הזה מוגדר?
    הוא הולך עם קרסול לרגל ומצליח ללכת על הרגל. (האם זה נכון ללכת על הרגל ללא הקרסול?)
    יש עדיין כאבים אבל הרבה פחות מלפני שבועיים כשזה היה ממש נפוח.
    תוך כמה זמן הוא יוכל לחזור לעבודה לדעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע עם קרעים - תודה על תשובתך המהיר - תגובה

    ד``ר יצחק בכר
    07/02/2013

    שלום רב
    לא יכול לענות באופן מפורט מבלי לראות את הרגל. על פניו זה כנראה הולך בכוון הנכון.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו