שאלות לאחר ביצוע ארתרוסקופיה בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות לאחר ביצוע ארתרוסקופיה בברך
    אביב
    24/03/2015

    שלום,
    אני בן 26 ולפני כיומיים עברתי הליך ארתרוסקופי בברך בהרדמה מלאה בו טיפלו בבעיה שסבלתי ממנה כשנתיים הכולל קרע במיניסקוס המדיאלי שהתגלה בmri וטיפול בדלקת בגיד הפיקה וזאת לאחר שטיפול שמרני הכולל שימוש במשככי כאבים, נוגדי דלקות, רצועות תמיכה ופזיוטרפיה לא עזרו.

    בהליך בוצעו הפעולו הבאות (ציטוט מדף סיכום הניתוח):
    PJF פיקה משטח סחוסי תקין
    נוזל ללא
    מדור מדיאלי קרע MM בשליש אחורי בוצעה כריתה חלקית עד שוליים יציבים. משטח סחוסי תקין
    מדור לטרלי LM תקין משטח סחוסי תקין
    NOTCH ACL תקינהPCL תקינה
    בוצעה פתיחה מעל לקוטב תחתון של הפיקה
    בוצעה הטרייה של קוטב תחתון וחיבור לגיד הפיקה

    כרגע יומיים לאחר הניתוח אני מסוגל לדרך על הרגל ואף ללכת באמצעות קביים, אך איני יכול לכופף את הברך כמעט בכלל והיא מיושרת כל העת. בנוסף אינני יכול להרים את הרגל הישרה מעלה באמצעות שרירי הירך למרות שזה מצויין כאחד התרגילים הפזיותרפיים שעליי לבצע.
    האם דבר זה הגיוני וטבעי שיקרה לי? אם כן אילו תרגילים כדאי לעשות עמ לזרז את התהליך ואם לא אז מה עליי לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לאחר ביצוע ארתרוסקופיה בברך - תגובה

    רוית למפל
    24/03/2015

    אביב, גש לטיפול ואבחון אצל איש מקצוע.
    צריך טיפול אינטנסיבי בעיקר כדי להוריד נפיחות מהאזור ולשחרר את ההידבקויות עקב ההליך הניתוחי.
    שיקום שכזה יכול לקחת סביב החצי שנה+/- ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו