מכוני שיקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכוני שיקום
    מיכל
    24/11/2015

    שלום,
    לפני כחודשיים שברתי קרסול שכלל גם קריעת גיד ורצועות. מאז, נותחתי ובקרוב, אמורה להתחיל פיזיוט' בדריכה. רוצה לברר איך אמורה להחליט לאיזה מכון שיקומי כדאי לי ללכת.
    אני גרה בת"א וחברה בקופ"ח מכבי. עד עכשיו, קיבלתי שיקום בבית עם פיזיוט' מהקופה פעם בשבוע, אבל הרגשתי שזה לא מספיק ושילמתי על פעם נוספת אצל מטפל פרטי.
    ההבדל בין השניים היה עצום ומרגישה, שלהמשיך הטיפול במכון שיקומי של מכבי ממנו הגיע הפיזיוט' מהקופה יהיה במקרה הטוב, בזבוז זמן ומאמץ.
    האם ישנם מכונים שנחשבים רציניים יותר אם במכבי ואם לא, שיכולה לקבל בהם שירות? מה הקריטריונים לקבלת טופס 17 למכון אחר? מה הקרטיונים למספר הפעמים שזכאית להגיע למכון בשבוע? מי קובע אותם וכו'
    כל עצה תתקבל בברכה.
    רוצה להוסיף שעובדת עבודה פיזית וחייבת לחזור לפעילות פיזית מלאה.
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכוני שיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכוני שיקום - תגובה

    רוית למפל
    23/12/2015

    ההמלצה שלי היא ללכת עם איש מקצוע טוב, גם אם זה קצת יקר זה הגוף שלך וכל התפקוד העתידי שלך מותנה באיך תתפקדי.
    לגביי מכונים מסובסדים וכו אינני מבינה בכך, עלייך לבדוק עם הקופ"ח .
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו