נקע בקרסול ימין וכאב לא חולף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע בקרסול ימין וכאב לא חולף
    מיכל
    09/07/2017

    שלום,
    לפני שלושה שבועות נקעתי את הקרסול.
    בוצע צילום רנטגן ללא ממצא גרמי חריף.
    לאחר כשבועיים, הנפיחות והכאבים המשיכו ואורטופד שלח אותי לצילומי U.S.

    התוצאות לU.S רקמות רכות של כף הרגל: הפסיה הפלנטרית הדגמה תקינה לכל אורכה.

    תוצאות לU.S קרסול:
    גיד T.A- תקין ללא קרע או בצקת סביבו.
    גיד T.P- מעובה 0.5 ס"מ עם נוזל במעטפת.
    ליגמנטום DELTOID- תקין.
    פרק טיביוטלרי- ללא נוזל.
    הגידים הפרונאליים- תקינים ללא עדות לקרע, או קולקציה מסביב.
    ליגמנטום ATFL- תקין.
    גיד אכילס- הדגמה תקינה.

    האם תוצאות אלה מצביעות על דלקת?
    במידה וזו דלקת, האם היא אמורה לעבור בעצמה או שנדרש טיפול תרופתי?
    כמה זמן אמור לקחת עד שהכאבים יעברו?
    תודה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בנקע

    רוית למפל
    09/07/2017

    לפי הממצאים חווית נקע קל באופן יחסי אך עדין יש לטפל בו ברצינות.
    בכל פגיעה/ פציעה מעורב תהליך דלקתי וזאת מפני שדלקת הינה מערכת ההגנה של הגוף.
    עליך לגשת בהקדם לטיפול לשחרור ואיזון הקרסול אצל איש מקצוע מתחום החזרת תנועה - ספוטרתרפיסט, פיזיותרפיסט ועוד.. במטרה לשחרר ולאזן את הקרסול, לחזק אותו ולמנוע נזק עתידי עקב הדריכה שמשתנה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו