כאבים במרפק....טניס אלבו?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במרפק....טניס אלבו?
    נתנאל
    24/11/2009

    שלום לפני כ4 חודשים או יותר התחילו לי כאבים חזקים במרפק עקב מחק מטקות שהייתי משחק בתדירות גבוהה מאוד (כל יום כל יום כ6 שעות ויותר) לא ידעתי שהדבר פוגע במרפק אך השותף שלי למשחק סובל מזה שנים מטניס אלבו ולכן הפסקתי את המשחק כבר כמה חודשים שאני לא נגע במטקות חוצמזה שעכשיו חורף ....בנוסף אני משקולן שמתאמן בחדר כושר
    הכאבים אומנם נחלשו מאוד אך עדיין יש תחושה של כאב במרפק בנגיעה בשריר אני מרגיש גירוי מאוד גדול ובמספר תרגילים בחדר כושר זה מאוד מגבהיל (במיוחד תנועות של יד אחורית) נבדקתי ע"י אורטופד מספר פעמים ונאמר לי שיש דלקת קטנה באיזור והוא לא רואה כלום
    הפחד שלי שקייץ הבא הכאבים יחזרו כשאשחק שוב מטקות ....כיצד עליי למנוע הישנות של המקרה ? ומה הדרלך הטובה בשבילי לטפל היום?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים במרפק....טניס אלבו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך

    ד''ר יוני ירום
    24/11/2009

    צריך לטפל!
    אפשר בחיזוקים של השרירים של כף היד היוצאים מהמרפק
    פיסיותרפיה
    כדורים
    זריקת קורטיזון
    זריקת PRP
    ואם הכל נכשל תמיד אפשר לנתח
    מנוחה - אם עוזרת - מצויין ואם לא אז פשוט לא! לכן עדיף לטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו