מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר הגדלת חזהמייה24/07/2011
שלום
אני 4 ימים אחרי הגדלת חזה ומאוד מבואסת מהגודל.. 250 מתחת לשריר נראה מאוווד קטן... אחרי הניתוח אמר המנתיח שבקושה הצליח להכניס את השתל ואם זה הייה 275 לא הייה נכנס... האם יש לי סיכוי בשתל יותר גדןל בניתוח חוזר? או עליי להסתפק ב 250... שמעתי אם רוצים להחליף שתל אז לפחות להוסיף עוד 100 cc.. אם כך אז אם אפשר לעבור ניתוח מתקן אני צריכה לפחות שתל בגודל 350CC... אני בעלת מבנה גוף מאוד צר שוקלת 47 ק"ג והגובה 160.. הייה לי חזה שטוח שלא גדל גם בהריון וההנקה... אם ה 250 בקושה נכנס יש לי סיכוי עם ה 350??
לפני הניתוח הייתה מידת החזייה 75 ולא משנה A או B או C .. כי ההיתי שטוחה.. עכשו אני 75B.. והייתי רוצה להגיע ל 75C...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה למיה
חגית24/07/2011היי גם אני אמורה לעבור ניתוח מתחת לשריר, איך ההרגשה? חוץ מהגודל שזה בעיה בפני עצמה.... איך עוצמת הכאב? שורדים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחגית
מייה24/07/2011שלום
יש לי כאבים רק בצד אחד.. מאוג קשה כשרוצה לקום מהמיטה. . ובבקור כשמתעוררת מרגישה שהשרירים תפוסים.. אני לא מרוצה מהגודל בגלל כך מרגישה שזה לא שווה את הכאב.. לך נראה לי יהיה אחרת כי השתל הוא בגודל יפה.. כמה את משלמת עבור הניתוח?
שיהיה לך בהצלחה
והחלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייה תודה
חגית24/07/2011אני עוד מתלבטת בגודל בין 385 לבין 400 וגם בחברות 385 של אלרגן ו-400 יורוסיליקון, עד כה שילמתי 16100 ועודיש לי לשלם 2400 לחדר ניתוח ולחזיה .... מקווה שאהיה מרוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיה
חגית24/07/2011של איזו חברה השתל שלקחת? את יודעת? וכמה את שילמת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחגית
מייה24/07/2011השתל של חברת מינטור... עשיתי דרך כללית אסתטיקה ויש לי פלטינום.. שילמתי 9200 ש"ח..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שאיבת חלב לאחר ניתוח הגדלת חזה
שינוי גודל פטמות במצבי חום וקור
כאב בתפר אחרי ניתוח הגדלת חזה לפני כ-10 שנים
גודל חזה לאחר החלמה מניתוח
תיקון גניקומסטיה והסרה של עודפי עור
הגדלת חזה ועליית משקל גוף
נזק בעת קרע בשתל סיליקון
אישור למימון ניתוח להקטנת שדיים - אשמח לתשובות
צורך בהחלפת שתלי סיליקון
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




