הגדלת חזה לפני הריון או אחרי???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגדלת חזה לפני הריון או אחרי???
    ליזה
    01/02/2012

    שלום שמי ליזה בת 30 לקראת לידה ראשונה.מידת החזה שלי די גדולה 100e היתי מעונינת לעבור הקטנה והרמה. השאלה שלי עד כמה זמן ההחלמה ארוך יותר
    מהגדלה.ומה עדיף לחכות ללידה השניה??? או הלידה השלישית ואז לעשות ??והאם ניתן להניק אחרי הניתוח??? והאם יש סיכונים בניתוח כזה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדלת חזה לפני הריון או אחרי??? - תגובה

    ד``ר רונן גלזינגר
    02/02/2012

    שלום ליזה

    זמן ההחלמה של ניתוח הקטנה והרמה עשוי להיות ארוך יותר מאשר זמן החלמה מניתוח הגדלה.
    זמן ההחלמה הוא אינדיבידואלי לכל מנותחת.
    אם לאחר הריון ראשון היתה צניחה של השד, לאחר הריונות נוספים עלולה להיות צניחה נוספת.
    בחלק גדול מהמקרים לא ניתן להניק לאחר הקטנה. במידה ואת מתכננת הריונות נוספים בטווח הקרוב מומלץ להמתין עד לאחר ההריונות, אלא אם את מתכננת הריון בטווח רחוק ואינך רוצה שהחזה ישאר במצב הנוכחי בשנים הקרובות.
    בכל ניתוח יש סיכונים.
    כאשר תחליטי לגבי הניתוח ותפני לכירורג פלסטי מומחה תקבלי הסברים לגבי הסיכונים הכרוכים בניתוח.
    בכל מקרה יש לחכות לפחות חצי שנה מסיום ההנקה (או אם לא תניקי מיום הלידה) לבצוע ניתוח חזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו