חוסר תחושה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תחושה
    חגית
    19/08/2014

    שלום,
    הינני בת 36 , ביצעתי הגדלת חזה ( 350)אצל דר ברודובסקי לפני 3.5 שנים ( מתחת לשריר)
    ההחלמה מהניתוח היתה קשה ביותר , מה שקשה יותר זה שעד היום אין כל תחושה בשדיים ובעיקר לא בפיטמות ,
    כל ניסיון גרוי באיזור מעלה תחושה של צביטה וחוסר נוחות .
    מאז עברתי גם הריון ולידה ללא הנקה לפני שנה וחצי אך
    התחושות עדיין לא הגיעו ואפילו יש דקירות בצד של השד ולאחר בדיקת שד לא העלו צורך מצד הרופא לחשש מיוחד.
    האם ניתן לעשות משהו בעניין חוסר התחושה ?
    איך לא ידעתי שזו התוצאה הנוראית למה שאמור להיות ניתוח די פשוט כיום ? אם אני יוציא את השתלים האם יש סיכוי שהתחושה תחזור ?
    מה עושים ????? כל כך קשה להיות עם שדיים יפים אבל כמו גווייה על הגוף ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תחושה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושה - תגובה

    ד``ר רונן גלזינגר
    20/08/2014

    חגית שלום
    חוסר תחושה בפטמה הוא אחד הסיבוכים שיכולים לקרות בניתוחי חזה.
    הוצאת שתלים לא תחזיר את התחושה.
    קיים סיכוי קלוש ביותר שהתחושה תחזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו