גובה השתלים לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גובה השתלים לאחר ניתוח
    K
    21/11/2016

    שלום רב
    יש לי שאלה חשובה האם במהלך הניתוח להגדלה לא ניתן לתקן בעיה שהייתה קיימת בגובה החזה וגובה הפטמות? מסתבר שהיתה בעיה בהבדלי הגודל הגובה של השדיים וגובה והפטמות שלא נראתה לי לעין לפני כי החזה היה שטוח וקטן
    בביקורת אצל הרופא ביקשתי לראות את התמונות לפני ניתוח וראיתי הבדל ממש מזערי שבקושי שמתי לב אליו .
    האם הרופא לא אמור ליידע אותי בעניין לפני הניתוח שזה ישפיע על מראה השד והתוצאה הסופית ? הוא לא אמור לשים לב לבעיה של חזה קטן מהשני והאם זה ניתן לתיקון ????
    למראית עין לאחרים שאני עם חזיה ובגדים זה לא בולט, אבל שאני מודדת חזיות ובגדי ים ומסתכלת על עצמי בראי זה לא נראה טוב ורואים הבדלים בגובה וצורת השדיים
    אני גם מתקשה לקנות חזיות בעקבות כך כי החזה לא ״ יושב״ טוב בחזיה יש לציין אני 3 חודשים לאחר הניתוח 320 cc בשניהם
    יש מצב שהשד יתמקם אחרת ישנה צורתו ואולי זה ייראה יותר טוב ? ויתקרבו האחד לשני ? כרגע הם ממוקמים עדיין מתחת לבית השחי מה שיוצר רוווח ומרחק אחד משני.. הרופא ציין שעצם בית החזה שלי רחב וזה ישאר ככה!
    זה לא נראה טבעי שהם ממוקמים שם ו ולא נוח עם הזרועות שמתחככות בהם ... האם שתל גדול ורחב יותר היה פותר את בעיית הרווח ?
    האם אני אמורה להשלים עם המצב או שיש פתרון ???
    אודה אם תתיחסו לשאלתי בהקדם אני כבר מיואשת מהמצב !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גובה השתלים לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתענו לי בבקשה !מה לא עונים לשאלתי אני ממש מתוסכלת

    k
    26/11/2016

    ובדכאון מהניתוח
    החזה לא נראה טוב וזה מאכזב שהשקעתי ממיטב כספי ואני לא מרוצה !ציפיתי לתוצאה טובה לאחר שלא היה לי חזה כלל ומאוכזבת שלא ציינו בפניי את הבעיות כביכול שהיו קודם(גובה השד וגודל השד)
    החזיות מכאיבות לי והבגדים לא יושבים טוב עם החזה שמים לב למרחק בינהם ולגודל השונה של שניהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גובה שתלים

    ד``ר רונן גלזינגר
    27/11/2016

    K שלום
    לא ניתן לשנות את גובה הפטמה בניתוח הגדלת חזה. רוחב עם החזה גם הוא קבוע ולא ניתן למקם את השתל מעליון אלא רק מתחת לשד עצמו, אם היו מכניסים שתל רחב יותר הוא היה בולט יותר הצידה ולא למרכז. 3 חודשים לאחר הניתוח עדיין יש סיכוי לשינוי במראה השד. בכל מקרה מציע להמשיך ולהתייעץ עם הרופא שבחרת כמנתח שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב תודה ומתי אפשר לעבור לחזיות רגילות עם ברזלים ?

    K
    27/11/2016

    והאם אפשרי לשים חזיות פוש אפ לאחר 3 חודשים? רק עם פוש אפ שמדדתי בחנות הלבשה תחתונה הוא נראה לי במצב סביר בגלל הבדלי הגובה והרווח בינהם... והאם זה נורמלי שהתחילו כאבים בפיטמה בשלב כזה ? עד היום לא הייתה תחושה בשדיים
    הכאב הוא חזרה לתחושה ? הכאב הוא חד ולא נעים
    במצבי קור מופיע כאב מתחת השד באזור התפרים זה מצב רגיל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גובה שתלים

    ד``ר רונן גלזינגר
    28/11/2016

    שלום
    לכל רופא יש הנחיות משלו לגבי הזמן בו ניתן לשים חזיית פושאפ או חזיה עם ברזלים. מומלץ להתייעץ ולהבדק ע"י המנתח שלך.
    במידה ויש כאב פני אל הרופא המנתח שיבדוק אותך, לא ניתן לתת תשובות מבלי לבדוק אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו