שינויים הורמונליים אחרי הגדלת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינויים הורמונליים אחרי הגדלת חזה
    nom
    28/03/2018

    שלום,
    עברתי ניתוח להגדלת חזה (ימין 400cc שמאל 350cc) והרמה לפני כמעט שלושה שבועות.
    אני מאד מרוצה, מהגודל, מאיך שזה משתלב עם הגוף שלי (לא גדול מידי לא קטן מידי). עדיין סובלת מכאבים באזור הפטמות בעיקר והשדיים מתקשים, מרגישים כבדים וכואבים אבל חזרתי לעבוד בערך ארבעה ימים אחרי הניתוח ולהתנהל כרגיל לחלוטין. למעט מהכאבים (חזקים מאד, בעיקר כשאני קמה ואם אני לובשת בגדים צמודים או במגע מתמשך בחזה), אני ישנה על הגב - מה שמוריד מאיכות השינה שלי.
    אני שמה לב שאני עצבנית מאד ואני לא אדם עצבני, רגישה ומסוגלת לבכות מכל דבר מבלי יכולת לשלוט בזה ולעצור את עצמי. שינויים קיצוניים במצב הרוח, תיאבון מוגבר מאד, וצריכה להילחם בעצמי מאד כדי לא לאכול כל הזמן.
    ייתכן לשינויים כאלה, שנראים כמו שינויים הורמונליים בעקבות הניתוח?? המנתח שלי אומר שלא שמע על זה, האם אלו שינויים הורמונליים או אולי PTSD?
    אשמח לעזרה כי זה מקשה עליי בהתנהלות היומיומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים הורמונליים

    ד``ר רונן גלזינגר
    28/03/2018

    שלום רב
    אינני מכיר תופעה של שינויים הורמונליים כתוצאה מניתוח הגדלת חזה.
    מומלץ לפנות לרופא המשפחה לברור יסודי יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו