הגדלת חזה מרוקן ונפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגדלת חזה מרוקן ונפול
    דורית
    02/02/2009

    הי אני בת 39 אחרי 3 לידות וכרגע מסיימת הנקה של שנתיים וחצי נותרתי עם שדיים(B C אבל מרוקן) ריקים לחלוטין ונפולים מאוד אבל הפיטמה לא פונה כלפי מטה כמו בתמונות באתר ים שונים שאלותי מה פרק הזמן מתום הנקה לניתוח והאם אפשר להתייעץ גם במצב הזה האם במצב זה חובה הרמה (השאיפה להגיע למידהD :) ) האם ניתן מתחת לשריר ללא הרמה או מעל האם ניתן להשתמש בשתל עגול (לא מתחברת לצורה של אנטומי) ברור לי שיש לראות פנים מול פנים אבל חשוב לי לקבל מידע ראשוני ולהגיע מגובשת יותר תודה על עזרתך וסבלנותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגדלת חזה מרוקן ונפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזה לאחר לידות

    ד''ר נמרוד פרידמן
    02/02/2009

    היי דורית,

    לפי התאור שלך, ככל הנראה יש צורך בהרמה.
    במידה ואת רוצה חזה גדול יותר, ניתן להוסיף גם שתל.
    ניתן כמובן לעשות זאת עם שתל עגול.
    אני ממליץ להמנע משתלים גדולים אשר יקנו לשד מראה יפה בהתחלה אולם די מהר המשקל שלהם יגרום לצניחה חוזרת.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו