שאלה לגבי הקטנת והרמת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי הקטנת והרמת חזה
    ריני
    13/04/2009

    יש לי חזה שמידתו נעה בין D ל-DD ואני בחורה רזה מאוד, כך שזה מפריע לי גם מבחינה אסתטית (וכל מי שקשה לה להבין צריכה לשמוע אילו קריאות מגונות אני מקבלת כל פעם ברחוב..) וגם קשה לי מאוד למצוא בגדים (כל הבגדים לרזות קטנים גם בחזה).

    אני מעוניינת במידע לגבי ניתוח להקטנת חזה ובאותה הזדמנות גם הרמה (כח הכבידה בהחלט עבד פה), והייתי רוצה לדעת איך בדיוק נעשה הניתוח, אם אפשר לעצב את החזה באותה הזדמנות, כי יש לי מן עודפי שומן של החזה פחות או יותר מתחת לבית השחי.

    בנוסף, שמעתי הרמה / הקטנה הם ניתוחים מסובכים והחלמה כואבת וארוכה. אשמח לשמוע גם בנוגע לזה, וכמובן - טווח מחירים (באופן כללי מאוד, רק כדי לדעת אם זה יכול להסתכם בנניח 20,000 ש"ח או שזה יכול להגיע לכמה עשרות טובות של אלפים...)

    ואם יש בנות שאחרי - אודה על מידע מניסיונכן.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי הקטנת והרמת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקטנה

    ד''ר נמרוד פרידמן
    13/04/2009

    היי לירון,

    במהלך ניתוח הקטנה אני מעצב את החזה ומרים אותו, בנוסף על ההקטנה.
    הניתוח לא נחשב מסובך במיוחד (במידה והרופא מיומן בביצועו).
    ברוב המקרים, הכאבים לאחר הניתוח אינם משמעותיים וניתוח הקטנת חזה כואב פחות מאשר ניתוח הגדלת חזה למשל.
    עלות הניתוח משתנה מרופא לרופא. טווח המחירים הוא: 20000-30000 ש"ח.
    תוכלי למצוא פרטים נוספים באתר שלי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו