חזה גדול מדי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזה גדול מדי...
    אנה
    05/05/2009

    שלום...
    אני בת 17 ואני סובלת ממידת חזה גדולה מדי. הוא דאבל D ואני בחורה די קטנה בגודל שלי ככה שזה נראה מגוחך וכואב לי הגב מזה... וכמובן שאני מקבלת הערות והצעקות ברחוב כל הזמן.
    הלכתי עם אמא שלי לפגישת יעוץ כבר אצל מנתח בכללית אסתטיקה והוא אמר שאני צריכה לחכות לפחות עוד שנה לגיל 18...

    אז יש לי כמה שאלות
    1. מה לעשות עד הניתוח? זה מציק לי ומפריע
    2. האם יש חזיות גדולות ותומכות לחזה בגודל כזה?
    3. מחירים - מה הם? אומרים שיש הנחות לחברי כללית מושלם, זה משמעותי?
    4. כמה זמן אחרי הניתוח אני אוכל לחזור לחיים רגילים?
    5. זה משאיר צלקות?
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזה גדול מדי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזה גדול

    ד''ר נמרוד פרידמן
    05/05/2009

    היי אנה,

    במידה והחזה גדול מאוד , ניתן לנתח גם לפני גיל 18.
    המוכרת בחנות חזיות טובה תדע להמליץ לך על חזיה מתאימה.
    ניתן לחזור לפעילות רגילה לאחר כשבוע.
    מאחר ותוצאת הניתוח תלווה אותך כל חייך, אני ממליץ לא להתפשר ולבחור את המנתח שאת סומכת עליו ולא לבחור לפי מחיר.
    הסמנים שנותרים הם סביב הפטמה ומהחלק התחתון של הפטמה כלפי מטה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו