הגדלת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגדלת חזה
    חן
    01/03/2010

    היי
    אני בת 25, כבר שנה וחצי לוקחת קורטיזון, עד היום חשבו שיש לי דלקות חוזרות בריאות (פנאמוניה אאזנופילית) לפני כשבועיים גילו שיש לי פיטריה בגוף (קנדידה) גילו ע"י טסטים על העור. מאז שאני לוקחת כדורים נגד פטריה אני סוף סוף מצליחה לרדת במינון הקורטיזון ומתחילה להרגיש טוב שזה אומר נושמת טוב והגוף לא חלש ומתעייף. אני מאוד רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה (ביולי אני מתחתנת) רוצה לעשות זאת לפני החתונה. האם צריך לחכות שאסיים את כל הטיפול התרופתי? אם כן, צריך להמתין שהגוף יתאושש לאחר כ"כ הרבה זמן של טיפול תרופתי? או שאפשר לעשות זאת עכשיו במקביל לתרופות?? יש לכל זה השפעה עם ההרדמה יחד? אשמח לקבל את תשובתך המקצועית. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגדלת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדל חזה

    ד``ר רונן גלזינגר
    01/03/2010

    חן שלום
    לסטרואידים שאת לוקחת השפעה מרובה על הגוף שלך אך הבעיה העיקרית היא הפטריה עד שלא נוכל להיות בטוחים שאין עוד פטריות בראות שלך אין בכלל מה לדבר על ניתוח. לאחר מכן יש לאפשר לגוף לחזור למצבו הרגיל ולחכות לפחות חצי שנה לאחר סיום לקיחת התרופות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו