התכווצות שד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התכווצות שד
    פלונית
    03/03/2010

    אני בת 46 לפני 12 שנים עשיתי הגדלה . לפני כשנה בעקבות סרטן עברתי למפקטומי . בשד שעברתי את הניתוח היה דליפה של השתל . לאחר טיפולי כימוטרפיה והקרנות השד הפך לנוקשה והתרומם . עברתי ניתוח לפני כחודש , הנקז הפריש במשך 12 ימים ולכן הורידו את הנקז .השד נראה מודלק ושוב לקחתי אנטיביוטיקה . אחרי שבוע נוסף השד התכווץ והפך להיות נוקשה . האם יתכן שבעקבות הטיפול האנטיביוטי השד שינה את מימדיו ? האם ייתכן שהעיוות שנוצר מצביע על בעיה ?בדיקת הדם מצביעה על דלקת קלה . ( בעקבות הטיפולים שעברתי הערכים הם נמוכים ואינם מצביעים על סמפטומים של מחלה . ) איזה בדיקות עלי לבצע על מנת לשלול/לבדוק אם קיימת בעיה ?
    אשמח אם תענו לי במהרה . נ.ב - הכאבים רבים וקיימת תחושת גירוד פנימית ואודם מסביב לפיטמה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התכווצות שד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקשות שד

    ד''ר נמרוד פרידמן
    03/03/2010

    הי,

    רוב הסיכויים שמקור לבעיטת בהחלמה של החזה הן ההקרנות שעבת כתוצאה מהגידול.
    חשוב להיות בהשגחה של המנתחים שלך ולטפל בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו