מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתי שאלות ששאלתימיכל15/05/2010
לא קיבלתי עליהן תשובה
והן גם נעלמו
מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
ד``ר רונן גלזינגר15/05/2010חזרי בבקשה על השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנסה להזכר
מיכל16/05/2010ברגע שאצליח, אכתוב שוב.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמת והקטנת חזה
מיכל16/05/2010ד"ר שלום,
אני 7 שבועות אחרי ניתוח הרמת והקטנת חזה.
שאלה אחת, שאני לא בטוחה, שקיבלתי עליה תשובה.
1) 3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת כדי לייבש את החזה. לפני כן, לא
עשיתי את זה. האם זה בסדר ולא נגרם ולא יגרם נזק?
2) 6 שבועות אחרי הניתוח הייתי בטיול בצפון. מסלול לא קשה, בעיקר בצל, אך פה ושם גם קצת
בשמש. בנוסף, לראשונה, ישנתי על הצד. לפני כן, לא ישנתי על הצד. האם זה בסדר ולא נגרם ולא
יגרם נזק?
תודה רבה.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני עדיין עוד לא קיבלתי תשובה
מיכל19/05/2010:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמה והקטנה
ד``ר רונן גלזינגר19/05/2010מיכל שלום
סביר להניח שבשני המקרים לא נגרם נזק. אך אם את מודאגת פני למנתח שלך עדכני אותו ותשמעי את דעתו לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיכל20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום
מיכל22/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום, שוב...
מיכל23/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר,שלום.שאלה שלא בטוחה לגבי התשובה
מיכל24/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר רונן גלזינגר24/05/2010ראי תשובה קודמת
מיכל שלום
סביר להניח שבשני המקרים לא נגרם נזק. אך אם את מודאגת פני למנתח שלך עדכני אותו ותשמעי את דעתו לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב.
מיכל25/05/2010תודה רבה.
הייתי בביקורת.
הרופא שלי אמר שהכל תקין,שהצלקות שלי תקינות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמה והקטנה
ד``ר רונן גלזינגר02/06/2010בשתי המקרים לא נראה שנגרם כל נזק. זה הזמן הסביר להתחיל לישון על הצד ובהמשך גם על הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר, תודה רבה על תגובתך :)
מיכל04/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - אולי קצת מיותרת
מיכל13/06/2010אבל, אשאל, בכל זאת.
ד"ר,
עברו 11 שבועות מאז הניתוח הרמת והקטנת חזה.
מצאתי עצמי מדלגת ואפילו קצת קופצת/מנטרת/רצה ריצה קלה כדי לעבור איזשהו סוג של "מכשול" בדרך.
אז רציתי לדעת, האם זה בסדר?
תודה רבה, מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כל השאלות האלה ..
שני13/06/2010את יכולה לשאול את המנתח שלך !! זה בהחלט מיותר לשאול את זה כאן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני, זכותך לחשוב כך.
מיכל14/06/2010אך, הפורום מאפשר להעלות שאלות ולשאול שאלות.
כולן שואלות שאלות, כל אחת ואחת כאן שואלת שאלות.
לא נתקלתי באחרות עם תגובה כזאת לאחרות כאן בפורום הזה.
אני בטוחה, שגם את לא היית רוצה בתגובה כזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שאיבת חלב לאחר ניתוח הגדלת חזה
שינוי גודל פטמות במצבי חום וקור
כאב בתפר אחרי ניתוח הגדלת חזה לפני כ-10 שנים
גודל חזה לאחר החלמה מניתוח
תיקון גניקומסטיה והסרה של עודפי עור
הגדלת חזה ועליית משקל גוף
נזק בעת קרע בשתל סיליקון
אישור למימון ניתוח להקטנת שדיים - אשמח לתשובות
צורך בהחלפת שתלי סיליקון
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




