4 ימים לאחר הגדלת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 4 ימים לאחר הגדלת חזה
    ניקול
    17/05/2010

    חייבת את עזרתך
    אני 4 ימים לאחר ניתוח להגדלת חזה, החזה שלי לפני הניתוח הייה קצת נפול.
    אומנם הוא הייה קצת בשרי אבל גם הייה בו עור רפוי.
    שמו לי שתל בגודל 325 והיום לאחר 4 ימים אני מוצאת את עצמי עם שדיים אומנם טיפה מלאים אבל בגודל של ממש כמו השדיים של לפני הניתוח.
    ממש במצב שהחזייה הקודמת שלי עולה עליי בדיוק במידה!
    מה זה אומר? כל כך הרבה שאלות עולות בראשי גם השדיים ממש רכים יחסית לאחר ניתוח הגדלה הבנתי שהשתל צריך להיות ממש קשה,, מה זה אומר ?
    והאם אוכל לשלוח תמונות במייל ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    4 ימים לאחר הגדלת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח

    ד''ר נמרוד פרידמן
    18/05/2010

    היי ניקול,

    לגודל השתל בלבד אין שום משמעות. התאמת התתשל נעשת בהתאם לממדי גופך, ממדי השד וצורתו. בחירת השתל נעשת לפי רוחבו וגובהו וגם לפי אורכו בשתלים אנטומיים. השתל לא אמור להיות קשה והנפח יכול עוד לקטון מעט.
    את יכולה לשלוח תמונות למייל שמופיע באתר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו