שאלה לד"ר גלזינגר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר גלזינגר
    טל
    28/05/2010

    שלום רב ד"ר גלזינגר.
    השאלה שלי אמנם אינה קשורה ישירות לנושא הפורום אבל בכל זאת כפלסטיקאי בעל נסיון רב אודה מאוד אם תוכל להתייחס.
    לפני כחצי שנה נפצעתי מזכוכית באזור המצח מעל הגבה חתך עמוק שהודבק במיון כירורגי.
    לאחר שלושה שבועות התחלתי בהמלצת רופא עור למרוח קלוקוט למשך מספר חודשים.
    היום ישנה צלקת עדינה באזור מעט אדומה ומוגבהת שמפריעה לי מאוד מבחינה אסטטית.
    הפלסטיקאי שטיפל בי לאחר הפציעה אמר שתוצאה סופית ניתן יהיה לראות רק לאחר שנה אבל כרגע התוצאה הנוכחית מאוד מפריעה לי והטיפול בקלוקוט לא טשטש מספיק לטעמי את הצלקת. (להעלים אני מבין שאי אפשר ובכל מקרה אני לא מעוניין בתיקון כירורגי/לייזר/הזרקות).
    שמעתי בעבר שישנה משחה נוספת בשם מדרמה לצלקות ורציתי לשאול לדעתך מנסיונך האם כדאי אולי לנסות שימוש במדרמה למשך מספר חודשים ואולי גם לנסות טיפול משולב כגון קלוקוט בוקר ומדרמה בלילה? או שכדאי לתת עוד צ'אנס רק לקלוקוט ולמרוח אותו למשך מספר חודשים נוספים?
    אני מודה לך מאוד מקרב לב על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר גלזינגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקות

    ד``ר רונן גלזינגר
    02/06/2010

    ישנם טיפולים רבים לצלקות ולעתים טיפול מסוים עוזר יותר לאחד וטיפול אחר יותר לאחר כך ששוה לנסות, נזק בכל מקרה לא ייגרם. ניתן גם לשקול טיפול ביריעות סיליקון למשך הלילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו