מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הגדלת חזה מוגזמתשירלי01/06/2010
שלום רב,
אני חיילת משוחררת בת 21 מייד לאחר השיחרור פניתי למנתח נפלא
ועברתי הגדלת חזה וניתוח אף יחדיו,
כאשר הגעתי לקלינקה לפני הניתוח אמרתי למנתח בצורה מפורשת שאני לא אוהבת חזה גדול אבל החלטתי להגדיל בעקבות בעייה,
סבלתי מבולמיה במשך כ10 שנים מחיי וכתוצאה מכך החזה שלי שהיה מושלם הפך לכמעט מושלם,לא הייתה לי נפילה!!!אני מתאמנת במשקולות ורוב החזה היה מורכב משריר הגעתי לקאפ b 60 אני רזה כיום במשקל יציב ללא תזוזה 50 ק"ג
ביקשתי ממנו לדעת מה המינימום שלדעתו יש צורך להגדיל כדי שהחזה יחזור להיות דומה למה שהיה והראתי לו תמונות שלי מגיל 16 עם חזה c קטן ופחות שריר
המנתח אמר לי 340 ,מנתחים שהתייעצתי איתם לפניו אמרו 280 ו300 לכל היותר אך בגלל שהמנתח שנותחתי אצלו בעל מוניטין הקשבתי לעצותיו ולקחתי 340 לא הבנתי שזאת מידה ענקית .
שביקרתי אצלו במרפאה בדיוק הייתה בחורה אחרת בת גילי שהתלוננה שהחזה שלה לא יצא מספיק גדול ונראה לי שזה השפיע עליו ובגלל זה הוא אמר לי לקחת 340.
שהגעתי לניתוח שמעתי מנתח אחר אומר למנותחת בת 50 עם חזה בינוני ש330 זה המקסימום שהוא ממליץ כדי שזה יראה טבעי כיוון שזה שתל ענק.
עברו 4 ימים מאז הניתוח שלי,הצילו!!!!! החזה שלי גדול בהרבה ממה שרציתי
מה יש לעשות?ניתוח חוזר יועיל? הרי העור כבר נמתח לא? עכשיו כבר לא יהיה לי חזה יפה בחיים נכון? מה אני יאלץ לעשות הרמה???
הצילו!!!!! בבקשה תענו לי בבקשה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן01/06/2010היי שירלי,
החזה כרגע נפוח וגדול מהתוצאה הסופית.
צפוי שבשבועות הקרובים החזה יקטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקופת ההחלמה
אביבה01/06/2010כחודש ימים ואפילו יותר ,אין לראות את הגודל האמיתי של החזה שעבר ניתוח. הבצקות הנפיחות והטראומה שעברת לא עוברים בכמה ימים. אני עברתי כבר 2 ניתוחים,ואחרי הניתוח דווקא היה הכל היה ניראה מצוין ולשביעות רצוני. לי היתה אסימטריה ורציתי גם הגדלה מסוימת. ולצערי כעבור חדשיים בערך הכל חזר לממדים הרגילים.כניראה שבניתוח השני המנתח לא לקח בחשבון שהשתלים הישנים התכסו בריקמה, ולכן הם הוצאו עם הרבה רקמה ובכדי להגיע לתוצעה שרציתי היה צורך להכניס שתלים הרבה יותר גדולים ממה שהיו בהתחלה,אבל לצערנו המנותחת ישנה ואינה יכולה להשתתף בהחלטות ולהביע את דעתה על אף שזה הגוף שלנו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שאיבת חלב לאחר ניתוח הגדלת חזה
שינוי גודל פטמות במצבי חום וקור
כאב בתפר אחרי ניתוח הגדלת חזה לפני כ-10 שנים
גודל חזה לאחר החלמה מניתוח
תיקון גניקומסטיה והסרה של עודפי עור
הגדלת חזה ועליית משקל גוף
נזק בעת קרע בשתל סיליקון
אישור למימון ניתוח להקטנת שדיים - אשמח לתשובות
צורך בהחלפת שתלי סיליקון
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




