הגדלת חזה מוגזמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגדלת חזה מוגזמת
    שירלי
    01/06/2010

    שלום רב,
    אני חיילת משוחררת בת 21 מייד לאחר השיחרור פניתי למנתח נפלא
    ועברתי הגדלת חזה וניתוח אף יחדיו,
    כאשר הגעתי לקלינקה לפני הניתוח אמרתי למנתח בצורה מפורשת שאני לא אוהבת חזה גדול אבל החלטתי להגדיל בעקבות בעייה,
    סבלתי מבולמיה במשך כ10 שנים מחיי וכתוצאה מכך החזה שלי שהיה מושלם הפך לכמעט מושלם,לא הייתה לי נפילה!!!אני מתאמנת במשקולות ורוב החזה היה מורכב משריר הגעתי לקאפ b 60 אני רזה כיום במשקל יציב ללא תזוזה 50 ק"ג
    ביקשתי ממנו לדעת מה המינימום שלדעתו יש צורך להגדיל כדי שהחזה יחזור להיות דומה למה שהיה והראתי לו תמונות שלי מגיל 16 עם חזה c קטן ופחות שריר
    המנתח אמר לי 340 ,מנתחים שהתייעצתי איתם לפניו אמרו 280 ו300 לכל היותר אך בגלל שהמנתח שנותחתי אצלו בעל מוניטין הקשבתי לעצותיו ולקחתי 340 לא הבנתי שזאת מידה ענקית .
    שביקרתי אצלו במרפאה בדיוק הייתה בחורה אחרת בת גילי שהתלוננה שהחזה שלה לא יצא מספיק גדול ונראה לי שזה השפיע עליו ובגלל זה הוא אמר לי לקחת 340.

    שהגעתי לניתוח שמעתי מנתח אחר אומר למנותחת בת 50 עם חזה בינוני ש330 זה המקסימום שהוא ממליץ כדי שזה יראה טבעי כיוון שזה שתל ענק.


    עברו 4 ימים מאז הניתוח שלי,הצילו!!!!! החזה שלי גדול בהרבה ממה שרציתי
    מה יש לעשות?ניתוח חוזר יועיל? הרי העור כבר נמתח לא? עכשיו כבר לא יהיה לי חזה יפה בחיים נכון? מה אני יאלץ לעשות הרמה???

    הצילו!!!!! בבקשה תענו לי בבקשה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגדלת חזה מוגזמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדלת חזה

    ד''ר נמרוד פרידמן
    01/06/2010

    היי שירלי,

    החזה כרגע נפוח וגדול מהתוצאה הסופית.
    צפוי שבשבועות הקרובים החזה יקטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקופת ההחלמה

    אביבה
    01/06/2010

    כחודש ימים ואפילו יותר ,אין לראות את הגודל האמיתי של החזה שעבר ניתוח. הבצקות הנפיחות והטראומה שעברת לא עוברים בכמה ימים. אני עברתי כבר 2 ניתוחים,ואחרי הניתוח דווקא היה הכל היה ניראה מצוין ולשביעות רצוני. לי היתה אסימטריה ורציתי גם הגדלה מסוימת. ולצערי כעבור חדשיים בערך הכל חזר לממדים הרגילים.כניראה שבניתוח השני המנתח לא לקח בחשבון שהשתלים הישנים התכסו בריקמה, ולכן הם הוצאו עם הרבה רקמה ובכדי להגיע לתוצעה שרציתי היה צורך להכניס שתלים הרבה יותר גדולים ממה שהיו בהתחלה,אבל לצערנו המנותחת ישנה ואינה יכולה להשתתף בהחלטות ולהביע את דעתה על אף שזה הגוף שלנו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו