מה קודם - ניתוח הקטנת חזה או הריון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה קודם - ניתוח הקטנת חזה או הריון?
    רויטל
    02/06/2010

    שלום,

    אני בת 36, בעלת חזה גדול מאוד ונפול, אחרי לידה אחת.
    החזה מציק, מעיק, כבד ויש לי אישור רפואי לניתוח ממומן.

    השאלה - מה קודם?

    אני נורא רוצה ילד שני כבר, וגם הגיל משחק תפקיד...
    מצד שני - נמאס כבר מהחזה ולעבור איתו עוד הריון, לידה והנקה יהיה ממש סיוט

    רופא שהתייעצתי עימו אמר שאם אחכה עוד הריון - יהיה הרבה יותר קשה לשחזר את השד ויהיו יותר צלקות...
    מצד שני - עוד רופא אמר שלאחר ניתוח הריון והנקה עלולים לקלקל את צורת השד ולהפילו...

    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקטנת חזה מתי?

    ד''ר נמרוד פרידמן
    02/06/2010

    היי רויטל,

    השאלה הראשונה שאני שואל אישה שרוצה לעשות ניתוח חזה היא האם ומתי את רוצה ילד נוסף.
    במידה והיא מביעה את רצונה בהריון בשנה עד שנתיים הקרובות, אני ממליץ לה לדחות את הניתוח. הסיבה לכך היא שהחזה משתנה במהלך ההריון ולאחריו ולכן תוצאת הניתוח לא תשמר. בכל מקרה, אני ממליץ לא להכנס להריון בשנה הראשונה שלאחר הניתוח מכיוון שיש ליש להמתין עד לסיום תקופת ההחלמה (שנמשכת שנה). כפי שציינת, כניסה להריון בגיל 36 קשה יותר מאשר בגיל צעיר יותר והניתוח יכול לדחות את המועד עוד יותר.
    אני לא מסכים עם קביעת הרופא שיהיו יותר צלקות או שיהיה קשה יותר "לשחזר את השד".
    לסיכום...
    ילדים זה שמחה והם בעדיפות ראשונה :)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו