שבוע אחרי-שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע אחרי-שאלות
    גליה
    22/07/2010

    אני שבוע אחרי הגדלה מתחת לשריר, 330 CC פרופיל בינוני. אני מאוד מרוצה מהתוצאה (ואני יודעת שהמראה רק ילך וישתפר אפילו). לא היו לי כאבים כמעט בכלל ותוך יומיים חזרתי לעבודה וללימודים. החזה עדיין מאוד נוקשה ועומד גבוה אבל הבנתי שזה מסתדר עם הזמן. היום בביקורת הרופא אישר להתקלח ולישון על הצד (יש!). יחד עם זאת שכחתי לשאול את הרופא-
    א. כמה זמן אני צריכה להיות עם חזיית הספורט עד שאפשר לעבור לחזייה רגילה (הביקורת הבאה היא עוד 5 שבועות)?
    ב. מתי אפשר לישון ללא חזיית הספורט? (האם צריך לחכות עד לביקורת או שאפשר לפני? היא מאוד מציקה לי בלילה וזה לא נוח).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע אחרי-שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח

    ד''ר נמרוד פרידמן
    23/07/2010

    היי,

    אני ממליץ להיות ולישון עם חזית ספורט לתקופה של חודש ואני בודק את המטופלות שלי מספר פעמים בחודש הראשון וכמובן גם לאחר מכן. יתכן וההמלצות של הרופא שלך הן אחרות ולכן כדאי שתרימי טלפון למרפאה שלו בכדי לברר מה הן ההנחיות שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו