נראה כמו בעיית קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נראה כמו בעיית קשב וריכוז
    אבי
    21/03/2013

    אני בן 42 כל חיי סבלתי מהיותי קטן בקושי להתרכז בלימודים ולזכור,תמיד חשבתי שאני מבין את הנלמד ,אבל מסתבר שלא ,בבגרותי למדתי וכשהייתי יוצא להפסקות הכל היה נישכח
    בשביל לזכור הייתי צריך לשכתב את החומר הנלמד כמה פעמים בסמוך למבחנים,גם כיום
    אני צריך לקרוא כמה פעמים את אותם שורות בשביל לזכור ולהבין ,בעבודה אני לא יעיל אני מורח את הזמן שלא במיתכוון,נכון להיום קיבלתי רטלין 10 וזה לא עוזר לי העלתי את המינון ל2* 10 וגם לא עזר, עשיתי בדיקת CPT וגם שם אין בשורה ,אני יכול להעיד על עצמי מתוך מודעות עצמית שאינני סובל מחרדות או דיכאון או בעיה התנהגותית כלשהי לאורך השנים, בדיקות דם תקינות ,מה נישאר? ,אולי יש לך כיוון שלא מיציתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נראה כמו בעיית קשב וריכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה כמו בעיית קשב וריכוז - תגובה

    נועה ווס
    25/03/2013

    אבי שלום
    אני מציעה לך להמשיך את תהליך הבירור וחיפוש הטיפול. לא כתבת מי מלווה אותך בשימוש ברטלין. מומלץ לפנות לנוירולוג או פסיכיאטר אשר יסייעו לך באבחון ובחיפוש הטיפול היעיל עבורך, בהקשר התרופתי. כמו כן מומלץ לפנות או תוכל להיעזר לשיקולך בפסיכולוג מומחה לתחום או למאמן מומחה לתחום (של קשב ריכוז והתארגנות) על מנת להעמיק את ההבנה של התופעה והשפעותיה על חייך, ולייעול התנהלותך בחיי היומיום, בעבודה ובכלל, ולקידום מטרותיך.
    בהצלחה רבה
    נועה ווס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו