כתב ראי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתב ראי
    יניב
    12/07/2009

    שלום. רציתי לדעת באיזה גיל בממוצע מפסיק הילד לכתוב בכתב ראי וכותב את האותיות כמו שצריך? האם גיל שש וחצי (אוטוטו מתחיל כיתה א') הוא גיל נורמאלי לכתיבת ראי, או שיש ממה לדאוג?

    תודה, אני ממתין לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתב ראי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתב ראי

    יעל שפירא
    12/07/2009

    יניב שלום
    ילדים רבים כותבים בכתב ראי בגיל הגן, ואף במהלך כיתה א' כל עוד לא הסתיימה ההבשלה הנוירולוגית. אף כי בכיתה א' הדבר נדיר יותר, בדרך כלל אין מקום לבירור נוסף אלא אם הדבר נמשך לאחר סיום כיתה א'. עם זאת, חשוב להתייחס למספר מאפיינים של כתב הראי: האם סדר האותיות או כיוון הכתיבה הפוך (רמות במקום תומר, או שהילד כותב משמאל לימין) או שכל אות היא תמונת ראי של עצמה. האם יש כתב ראי בכל מקרה או בעיקר היפוך של אותיות וספרות דומות, למשל 6/9.
    האם הופך גם את אותיות שמו. האם מופיע כתב ראי גם בהעתקה.
    בשלב הנוכחי, ככל שתופעות כתב הראי נרחבות יותר, ומופיעות באופן עקבי ללא שיפור משמעותי עם מעבר הזמן והתרגול (לא חל שיפור ניכר מאז חנוכה), יש מקום לשקול בירור נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו