תחושת חנק לאחר נסיון להוציא ליחה או לפהק בעיקר בשעות הערב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת חנק לאחר נסיון להוציא ליחה או לפהק בעיקר בשעות הערב
    לינוי
    17/12/2017

    שלום רב
    בת 45. סובלת מתת פעילות בלטות התריס ומדי פעם אוטוקריה שקשורה לבלוטה. לפני כחודשים היתה לי התפרצות שעברה וכללה גם תחושת מחנק כמו שריר שלא מרפה בגרון. אין בעיה באכילה.
    מאז שיפור אך עדיין פעם בכמה ימים בעיקר בשעות הערב תחושה של ליחה (ואיני מצוננת כלל) ובכל רגע שמפעילה את השריר שמנסה להוציא אותה מרגישה כאילו שהוא נתפס ולוחץ לי על הגרון ואפילו טיפה מסתחררת מזה.מודה שזה מלחיץ וגם הלחץ לא תורם.שמתי לב לעובדה שגם נסיון לפיהוק מתחיל את הסיוט מחדש. בסוף זה עובר אחרי הירדמות.חום קצת עוזר. ושתיית נוזל חם.
    מה ההסבר ובבקשה בלי להלחיץ. ואיך ואחרי כמה זמן עובר
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת חנק לאחר נסיון להוציא ליחה או לפהק בעיקר בשעות הערב

    פרופ` אבירם נצר
    17/12/2017

    לינוי שלום,
    אני ממליץ שתיבדקי ע"י רופא אא"ג כדי לאבחן את מקור הליחה, ולטפל בה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו