אחרי ניתוח דיסקציה וכאב בצוואר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי ניתוח דיסקציה וכאב בצוואר
    עי
    11/05/2019

    שלום רב
    עברתי לפני כחודש וחצי ניתוח להסרת מחצית בלוטה תריס ודיסקציה צווארית מדור 2-5
    בהתחלה היו קשיים להרים את היד .. היום יש חוסר תחושה בצוואר ובעיקר קושי לסובב את הצוואר בטווח תנועה מלא וכאב כאילו הכתף והצוואר תפוסים. אני סובלת מאז הניתוח מתחושת מתיחה חזקה בצוואר שמלווה בקוצר נשימה.
    שאלתי היא האם יכולה להיות פגיעה בעצבים שגורמת לתחושה של מתיחה חזקה עד כאב וקשיי נשימה ואם אפשר לטפל בזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ניתוח דיסקציה וכאב בצוואר

    פרופ` אבירם נצר
    12/05/2019

    התלונות שאת מתארת, בהחלט קשורות בפגיעה עצבית שהיא בלתי נמנעת בניתוח נרחב כמו שעברת. כעקרון, סיכוי טוב מאוד שחלק ניכר מהתופעות יחלפו במרוצת הזמן. זה יכול לקחת אפילו עד שנה, אך בד"כ זה מסתדר.
    אני ממליץ שתתייעצי עם המנתחים שלך, יתכן שניתן לזרז את השיפור באמצעות פיזיוטרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו